۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۵۱۴۶۰

آمادگی صدا و سیما چهارمحال و بختیاری برای همکاری در اجرای جشنواره رسانه ای ابوذر

مرکز صدا و سیما چهارمحال و بختیاری برای همکاری در اجرای جشنواره رسانه ای ابوذر اعلام آمادگی کرد.
آمادگی صدا و سیما چهارمحال و بختیاری برای همکاری در اجرای جشنواره رسانه ای ابوذر
به گزارش جهانبین نیوز؛  در جلسه ای که با حضور دکتر افشار نیا مدیر کل صدا و سیما و سرهنگ دوم پاسدار احسان ربیعی مسئول سازمان بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد بر کیفیت اجرای جشنواره برای اعتلای جایگاه اصحاب رسانه استان و ایجاد فضای رقابت همراه با حس رفاقت در بین جامعه خبری تأکید شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان با تشریح برنامه های بسیج رسانه به ویژه برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر گفت: برنامه ریزی های متعددی برای برگزاری کیفی این برنامه صورت گرفته است که قطعا با حضور منسجم و قوی جامعه خبری استان شور و نشاط در اجرای این برنامه را شاهد خواهیم بود و فضای رقابت همراه با حس رفاقت زیبایی این جشنواره را دوچندان خواهد کرد.

مدیر کل صدا و سیمای استان نیز در این دیدار با تأکید بر اجرای باکیفیت جشنواره و ضرورت تجلیل شایسته از شرکت کنندگان در جشنواره ابراز داشت این مرکز آمادگی کامل دارد در اجرای برنامه همکاری نموده و مخصوصاً در بحث تبلیغات و اطلاع رسانی از تمام ظرفیت صدا و سیما استفاده نماید.


اختتامیه ششمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر استان چهارمحال و بختیاری در بهمن ماه سال جاری همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار و برگزیدگان برای شرکت در جشنواره کشوری معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۴۷:۱۴

23 Aug 2022