۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۵۱۴۵۶
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری؛

راه اندازی نظام فنی و اجرایی ظرفیت خوبی برای شناسایی فعالیت پیمانکاران/۱۹۹ شرکت پیمانکاری گواهی نامه صلاحیت دریافت کردند

علی شهریارپور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: با راه اندازی نظام فنی و اجرایی می توان ظرفیت پیمانکاران استان و همچنین فعالیت آن ها را شناسایی کرد و تا کنون از همین طریق برای  199 شرکت  پیمانکاری گواهی نامه صلاحیت دریافت شده است.
راه اندازی نظام فنی و اجرایی ظرفیت خوبی برای شناسایی فعالیت پیمانکاران/۱۹۹ شرکت پیمانکاری گواهی نامه صلاحیت دریافت کردند
به گزارش جهانبین نیوز ؛ علی شهریارپور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۶ دستگاه از دستگاه های اجرایی این استان به سامانه نقشه راه وصل هستند، که از طریق این سامانه بتوانند به اطلاعات مکانی  دسترسی پیدا کنند.

شهریارپور با اشاره اینکه با راه اندازی سامانه های نقشه راه می توانیم تمام اطلاعات پروژه را از این طریق داشته باشیم  تصریح کرد:  با داشتن اطلاعات لازم در خصوص پروژه ها می توانیم برنامه ریزی صحیحی هم داشته باشیم.

وی ادامه داد: تهیه گزارش حساب های منطقه ای برای شهرستان های استان برای اولین بار در سال گذشته انجام شد و در حال حاضر اطلاعت آن مورد استفاده قرار می گیرد.

شهریار پور با بیان اینکه ما در کنار این کارها اجرای بیش از ۳۰ طرح آماری را داشته ایم گفت:  در سامانه آماری یک کار خوبی که در حال انجام بوده و خیلی وقت ها از آن غافل هستیم،نظام فنی و اجرایی استان است که  تمام پروژه ها و نظارت هایی که انجام میگیرد و تاثیر گذاری آن ها همگی بستگی به نظام فنی و اجرایی دارد که این نظام به چه صورت می تواند کارها را دنبال کند.

 
وی یاد آور شد: در نظام فنی و اجرایی استان ظرفیت ها و فعالیت های پیمانکاری مشخص می شود و در این راستا کارهایی خوبی  انجام شده است و نسبت به سال گذشته توانسته ایم برای ۱۳ شرکت مشاوره ای و ۱۹۹ شرکت پیمانکاری گواهی نامه صلاحیت صادر کنیم تا بتوانند فعالیت های عمرانی انجام دهند.

شهریار پور خاطر نشان کرد: در سطح استان حدود دو هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان ظرفیت کار پیمانکاری ایجاد کرده و کار بسیار ارزشمندی  که وجود دارد این است که با هر ظرفیت عمرانی توسط شرکت های تشخیص صلاحیت انجام گیرد و ما نگرانی نداشته باشیم .

وی بیان داشت: ارتقا نظام فنی و اجرایی را از طریق اجرایی کردن دستور العمل ها و بخش نامه های مرتبط با این نظام و ارتقا سطح علمی و دانش فنی و عوامل موثر نظام فنی و اجرایی ، بررسی کنترل کیفیت مصالح ، نظارت و ارزیابی پروژه های عمرانی از طریق کارگروه های مربوطه از دیگر اقداماتی است که در نظام فنی و اجرایی استان در حال انجام و تاثیر گذاری خیلی خوبی تا الان داشته است.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۲۱:۰۱

23 Aug 2022