۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۵۱۴۴۶
مسئول گروه جهادی سلامت خبر داد

ارائه خدمات دندانپزشکی توسط گروه‌های جهادی به زندانیان شهرکرد

مسئول گروه جهادی سلامت از ارائه خدمات دندانپزشکی به خانواده و فرزندان زندانیان خبر داد.
ارائه خدمات دندانپزشکی توسط گروه‌های جهادی به زندانیان شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ گروه جهادی سلامت امروز با حضور در زندان شهرکرد به ارائه خدمات دندانپزشکی و آموزش بهداشت دهان و درمان پرداختند.

امیر قنبری مسئول گروه جهادی سلامت اظهار کرد: با همکاری مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندان‌های استان، زندانیان و خانواده زندانیان خدمات رایگان دندانپزشکی دریافت می‌کنند.

وی افزود: هدف از این کار ارتقاء سلامت دهان و دندان زندانیان، کمک به زندانیان بی‌بضاعت محروم از خدمات بهداشتی و کاستن از دغدغه‌های اقتصادی آنان است.

علی اصغر زارع مدیر مرکز اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندان‌های استان در ادامه با اشاره به حضور گروه‌های جهادی در زندان‌های استان گفت: یکی از نیازهای اساسی زندانیان و خانواده آن‌ها، نیازهای بهداشتی و پزشکی است، که متاسفانه هزینه‌بر است ولی گروه‌های جهادی ثابت کردند با تمام توان به منویات رهبری لبیک می‌گویند و جهت خدمت به قشر محروم پای کار هستند.

وی افزود: طبق تفاهم‌نامه منعقد شده با گروه جهادی سلامت در ماه‌های آینده همسر و فرزندان زندانیان از خدمات رایگان دندانپزشکی شامل جراحی، پرکردن، ترمیم، عصب‌کشی و آموزش‌های مراقبت از دندان بهرمند خواهند شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۱۰:۱۷

22 Aug 2022