۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۵۱۴۴۱
فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری:

آزادگان احیاگر عطر شهیدان در وطن هستند

سردار حمید محمدی گفت: آزادگان گوشه ای از زندگی در اسارت با حفظ عزت و کرامت انسانی را به تصویر کشیدند.
آزادگان احیاگر عطر شهیدان در وطن هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حمید محمدی فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت سالروز وورد آزادگان به میهن اسلامی، گفت: آزادگان مایه فخر و افتخار ما در هشت سال دفاع مقدس بودند که در مصحف زرین عصر انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند.

وی آزادگان را احیاگر عطر شهیدان در وطن خواند و افزود: آزادگان یادآور رشادت های پرشور رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس هستند و بازگشت آنان احیاگر عطر یاد و خاطره شهیدان جاویدان در وطن اسلامی است.

سردار محمدی ادامه داد: ایستادگی و مقاومت آزادگان همیشه سرافراز در طول سالهای سخت و مشقت بار اسارت بیش از پیش،  سربلندی ملت بزرگ ایران را در منظر جهانیان آشکار ساخت و این عزیزان نشان دادند که با رشادت و ایستادگی خود الگوگرفته از سیدالساجدین حضرت امام زین العابدین (ع) هستند و پیام آزادگی را برای جهانیان مخابره کردند.

وی  گفت: آزادگان به مولایشان حضرت امام موسی کاظم (ع) متوسل شدند و سختی ها را تحمل کردند و در برابر مشکلات خم به ابرو نیاوردند و در دوران اسارت فقط پیام مظلومیت خویش را به گوش جهانیان رساندند.

فرمانده تیپ 44 قمر بنی هاشم (ع) افزود: خداوند منان را شاکر و سپاسگزاریم که آزادگان عزیز ما توانستند گوشه ای از زندگی در اسارت با حفظ عزت و کرامت انسانی را به تصویر بکشند و به نسل جدید آن حماسه های بزرگ را انتقال دهند.



انتهای پیام/1030ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۳۸:۵۷

21 Aug 2022