۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۵۱۴۲۹
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری:

وضعیت آب شرب در شهرکرد بهبود پیدا کرده است/ مشکل قطعی آب در مناطق مرتفع همچنان باقی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: وضعیت آب شرب در شهر شهرکرد بهبود پیدا کرده است، همچنان محلاتی در سطح شهر وجود دارد که با آفت فشار آب مواجه هستند، در اکثر مناطق در طبقات هم‌کف و اول آب برقرار است با ارتفاع گرفتن مخازن آب، مشکل دیگر طبقات نیز حل می‌شود و همه شهروندان به آب سالم دسترسی خواهند داشت.
وضعیت آب شرب در شهرکرد بهبود پیدا کرده است/ مشکل قطعی آب در مناطق مرتفع همچنان باقی
احمدرضا محمدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: با توجه به تلاش شبانه‌روزی، وضعیت آب شرب در شهر شهرکرد بهبود پیدا کرده است.
 
وی افزود: همچنان محلاتی در سطح شهرکرد وجود دارد که با آفت فشار آب مواجه هستند، در اکثر مناطق در طبقات هم‌کف و اول آب برقرار است با ارتفاع گرفتن مخازن آب، مشکل دیگر طبقات نیز حل می‌شود و همه شهروندان به آب سالم دسترسی خواهند داشت.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اگر هنوز محله‌ایی یا منطقه‌ای در شهرکرد آب ندارد یا با مشکل مواجه است، این مسئله به دلیل وجود هوا در لوله‌ها است، شهروندان با تیم‌های آب و فاضلاب تماس بگیرند تا در محل حاضر شده و مشکل را رفع کنند.
 
محمدی عنوان کرد: شهروندان به‌ویژه در محلات مرتفع برای بیان مشکلات خود با شماره 122 تماس بگیرند، در صورت نیاز برای این مناطق آب بسته‌بندی یا آب معدنی توزیع می‌شود یا تانکرهای آبرسان در محل حاضر خواهند شد.
 
وی ضمن تشکر از صبوری مردم شهرکرد در روزهایی که آب این شهر قطع بود، خاطرنشان کرد: همچنان از مردم تقاضا داریم در مصرف آب حداکثر صرفه‌جویی را داشته باشند و در مصارف ضروری از آب استفاده کنند تا آب برای همه مردم در دسترس باشد.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: وضعیت مخازن آب شرب در شهرکرد در حال بهبود است و اگر مردم همکاری لازم را داشته باشند آب برای مصرف خود آن‌ها ذخیره می‌شود.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۵۳:۱۸

20 Aug 2022