۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۵۱۴۲۸
مدیرکل حج و زیارت چهارمحال و بختیاری خبر داد

ثبت‌نامه بیش از 14000 نفر برای حضور در راهپیمایی اربعین در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل حج و زیارت چهارمحال و بختیاری گفت: تا این لحظه 14 هزار و 800 نفر برای شرکت در راهپیمایی اربعین نام‌نویسی کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود این تعداد به 20 هزار نفر هم برسد.
ثبت‌نامه بیش از 14000 نفر برای حضور در راهپیمایی اربعین در چهارمحال و بختیاری
یوسف آقا بزرگی مدیرکل حج و زیارت چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: تا این لحظه 14 هزار و 800 نفر برای شرکت در راهپیمایی اربعین نام‌نویسی کرده‌اند.
 
وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شد 15 هزار نفر برای حضور در راهپیمایی اربعین شرکت کنند اما آمارها نشان‌دهنده آن است که تعداد به 20 هزار نفر هم برسد تصریح کرد: سال گذشته با وجود کرونا 200 نفر به کربلا اعزام شدند.
 
آقابزرگی بیان داشت: سال گذشته اعزام فقط به‌صورت هوایی بود اما امسال هم به‌صورت زمینی و هم هوایی صورت می‌گیرد و از همین‌رو افراد تمایل بیشتری برای حضور دارند.
 
مدیرکل حج و زیارت چهارمحال و بختیاری یادآور شد: هزینه ثبت‌‎نام برای حضور در راهپیمایی اربعین 18 هزار تومان برای بیمه است و افراد خود باید هزینه‌های ادامه مسیر را پرداخت کنند.
 
وی با اشاره به اینکه اعزام‌شوندگان حتما باید بیمه داشته باشند ادامه داد: درخصوص تغییرات اعمال شده در روند تمدید گذرنامه‌ها هنوز دستورالعملی به ما اعلام نشده است، اما به محض اعلام موضوع در دستور کار قرار می‌گیرد.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۳۹:۲۲

20 Aug 2022