۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۵۱۲۸۳
فرماندار شهرستان بن:

سیل آذوغه و علوفه دام‌های مردم بارده را نابود کرد/ 250 واحد مسکونی با کلیه لوازم از بین رفت

فرماندار شهرستان بن گفت: در جریان سیل آذوغه و علوفه ذخیره شده توسط مردم برای دام‌هایشان به‌طور کامل از بین رفت و به‌طور تقریبی 250 منزل مسکونی با کلیه لوازم نابود شد.
سیل آذوغه و علوفه دام‌های مردم بارده را نابود کرد/ 250 واحد مسکونی با کلیه لوازم از بین رفت
رضا علی‌بیگی فرماندار شهرستان بن در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: طی دو روز گذشته و براثر بارش‌های اخیر خسارات بسیاری به اهالی و مردم روستای بارده و سایر روستاها در این شهرستان وارد شده است.
 
وی با بیان اینکه در همین راستا دو ستاد مدیریت در شهرستان شکل گرفت تصریح کرد: یکی از این ستادها به مرکزیت روستای بارده است و طی دو روز گذشته به‌صورت شبانه‌روزی در محل حادثه حضور داشتیم.
 
علی‌بیگی یادآور شد: در خود فرمانداری هم ستاد دیگری برای مدیریرت بحران در سطح روستاهای دیگر تشکیل شد.

وی اذعان داشت: خساراتی در بارندگی روز پنجشنبه وارد شد که با حضور تمامی دستگاه‌های امدادرسان و خدماتی مشکلات پدید آمده از سیل، پیگیری شد.
 
فرماندار شهرستان بن بیان داشت: پاکسازی جوی و جداول و معابر و منازل مردم توسط نیروهای حاضر در محل درحال انجام است، تلاش نیروها در روز پنجشنبه و جمعه تاثیر بسیاری در ارتباط با بارندگی دیروز داشت و به همین دلیل با وجود اینکه بارش‌ها در روز گذشته بیشتر بود اما خسارات کمتری وارد شد.
 
وی یادآور شد: آمار دقیقی از خسارات در دست نیست، اما به‌طور تقریبی 250 منزل مسکونی با کلیه لوازم نابود شده است و از این تعداد 150 واحد مسکونی قابلیت استفاده مجدد ندارد.
 
علی‌بیگی بیان داشت: رسیدگی به مشکلات مردم درحال مدیریت است و مسئولان مربوطه در بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی و... وارد عمل شده‌اند، علاوه‌بر خساراتی که به منازل مسکونی وارد شده احشام بسیاری هم تلف شدند.
 
فرماندار شهرستان بن ادامه داد: در جریان سیل آذوغه و علوفه ذخیره شده توسط مردم برای دام‌هایشان به‌طور کامل از بین رفت و جهاد کشاورزی در این زمینه ورود می‌کند، درحال حاضر تمامی دستگاه‌ها در سطح روستا درحال خدمات‌‍رسانی هستند که پاکسازی معابر و منازل هرچه سریع‌تر صورت گیرد.
 
وی خاطرنشان کرد: کمک‌های خیری و کمک دستگاه‌ها برای مردم خسارت‌دیده می‌تواند تاثیر بسزایی در رفع مشکلات در این زمینه دارد.
 
انتهای پیام/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۳۷:۵۷

30 Jul 2022