۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۵۱۲۷۰
امام جمعه شهرکرد؛

دشمن با محتوای پوچ و تو خالی اعتقادات مردم را نشانه گرفته است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امام جمعه شهرکرد گفت: دشمن به دنبال گرفتن این روحیه فداکاری از ملت ایران است تا جامعه را از فرهنگ حسینی دور کند زیرا که متوجه شدند ما هرچه داریم از فرهنگ حسینی است.
دشمن با محتوای پوچ و تو خالی اعتقادات مردم را نشانه گرفته است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد:  محرم فرارسیده و خیمه‌ها برپا می‌شود، باید دقت کرد که ناسپاس این نعمت الهی نباشیم یعنی مشکی‌پوش باشیم و سینه‌زنی کنیم اما بینش حسینی نداشته باشیم و معارف حسینی را درک نکنیم.
 
وی با اشاره به اینکه سعی کنیم مبین معارف عاشورایی باشیم تصریح کرد: حماسه‌ عمل کردن، توکل برخدا، روحیه فداکاری و ایثار، ایستادگی و مقاومت را در مجالس عزاداری تبیین کنیم.
 
نکونام با بیان اینکه معارف عاشورایی در میان امت ایران زنده است اما تداوم این روحیه مهم است خاطر نشان کرد:  دشمن به دنبال گرفتن این روحیه فداکاری از ملت ایران است تا جامعه را از فرهنگ حسینی دور کند زیرا که متوجه شدند ما هرچه داریم از فرهنگ حسینی است.
 
وی یادآور شد: مستکبران امروز زمان اباعبدالله نیز بودند و با قدرت رسانه‌ای کاری کردند که دوم شخص جهان آفرینش را سال‌ها بعد از نماز لعن کنند.
 
نکونام با اذعان بر اینکه امروز دشمن نیز با استفاده از محتوای پوچ و توخالی قصد نشانه گرفتن اعتقادات مردم را دارند خاطر نشان کرد: نباید اجازه دادن دشمن به اعتقادات مردم ما خدشه ای وارد کند.
 
وی به هفتم مردادماه سال ۶۰ روز عبرت‌آموزی اشاره کرد و گفت: خطرات هر کس را در هر جایگاهی تهدید می‌کند.
 
انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۵:۵۰:۴۸

29 Jul 2022