۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۵۱۲۵۴
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری؛

بسیاری از تخلفات و تجاوزات به حقوق عامه ناشی از جهل است/ رسانه‌ها در آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی به پلیس کمک کنند

امان اللهی گفت: در این مدت ۵۱۲ فقره پرونده در حوزه جرایم سایبری تشکیل شده و ۴۴۶ فقره پرونده در حوزه کشفیات در چهارمحال و بختیاری داشتیم.
بسیاری از تخلفات و تجاوزات به حقوق عامه ناشی از جهل است/ رسانه‌ها در آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی به پلیس کمک کنند
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار منوچهر امان اللهی فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز نقش رسانه و جایگاه اطلاع‌رسانی بر کسی پوشیده نیست و ما همواره شاهد اثرگذاری رسانه‌ها در جامعه امروز هستیم.
 
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به‌صورت خدماتی اقداماتی در حوزه کشف جرم، تخلفات ترافیکی و ... انجام می‌دهد تصریح کرد: امنیت و نظم اجتماعی بسترهای مختلفی در همه حوزه‌ها دارد و صرفا با فعالیت پلیسی محقق نمی‌شود و برای امنیت مطلوب کافی نیست.
 
امان اللهی یادآور شد: بسیاری از تخلفات و تجاوزات به حقوق عامه ناشی از جهل است و رسانه‌ها در این راستا می‌توانند نقش تکمیل‌کننده داشته باشند، این درحالی است که صداقت، دلسوزی، تعهد و... در تحقق اهداف اهمیت بالایی دارد.
 
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به عملکرد و اقدامات پلیس از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون خاطرنشان کرد: در این مدت ۴ هزار و ۲۳۳ سرقت در استان واقع شده است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته چهار درصد افزایش داشته یک هزار و ۲۱۳ سارق دستگیر شده است.
 
وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۱۵ باند سرقت در حوزه‌های مختلف متلاشی شده است.
 
امان اللهی اذعان داشت: تصادفات خسارتی در این مدت هشت درصد افزایش داشته اما در آمار تصادفات منجر به فوت ۲۴ درصد کاهش مشاهده می‌شود.
 
وی بیان داشت: مبارزه با قاچاق کالا ۶۹ درصد افزایش داشته است و در حوزه احتکار کالا شاهد افزایش ۴۰۰ درصدی هستیم که ۴ هزار و ۷۷۰ ریال ارزش دارد.
 
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف یک هزار و ۲۳۳ کیلوگرم مواد مخدر، دستگیری یک هزار و ۲۴۶ نفر  با افزایش ۹ درصدی و پلمب ۹ فقره واحد توزیع موادمخدر طی این مدت خبر داد و عنوان داشت: در حوزه فضای مجازی یک هزار و ۸۳۰ فقره سایت با مصادیق مجرمانه شناسایی و ۳۲۶ پرونده در این راستا تشکیل شده که ۲۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
 
امان اللهی گفت: در این مدت ۵۱۲ فقره پرونده در حوزه جرایم سایبری تشکیل شده و ۴۴۶  فقره پرونده در حوزه کشفیات داشتیم.
 
انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۳۸:۵۳

27 Jul 2022