۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۵۱۲۳۴
یوسف صادقی مطرح کرد:

مدیران استان از ظرفیت شوراها برای حل مسائل و مشکلات مردم استفاده کنند

رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و بهداشت عمومی شورای اسلامی شهرکرد گفت: متاسفانه مدیران دستگاه های اجرایی آنطور که باید و شاید از ظرفیت شوراهای اسلامی برای حل مسائل و مشکلات مردم استفاده نمی کنند.
مدیران استان از ظرفیت شوراها برای حل مسائل و مشکلات مردم استفاده کنند
به گزارش جهانبین نیوز ؛ یوسف صادقی رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و بهداشت عمومی شورای اسلامی شهرکرد در مراسم کلنگ‌زنی اجرای رینگ اصلی بین مخازن (غرب به شرق) و زوم بندی شبکه آب شرب شهرکرد، گفت: شرکت آب و فاضلاب استان از ظرفیت قابل توجه نیروی انسانی متعهد و متخصص برخوردار است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و بهداشت عمومی شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به تاکید استاندار و معاونت‌ عمرانی بر اینکه تمامی اعتبارات ملی و تخصیصی باید جذب شود و اعتباری برگشت نخورد،افزود: باید به درخواست های مردم توجه ویژه شود و اعتبارات در این راستا هزینه شود.

وی با بیان اینکه انتظار داریم مدیران از ظرفیت شوراها استفاده کنند، اظهار کرد: متاسفانه مدیران دستگاه های اجرایی آنطور که باید و شاید از ظرفیت شوراهای اسلامی برای حل مسائل و مشکلات مردم استفاده نمی کنند.

کلنگ‌زنی و شروع عملیات آبرسانی در شهرکرد

احمدرضا محمدی در ادامه این مراسم گفت: اجرای این پروژه آبرسانی کمک شایانی به رفع مشکل تأمین آب در برخی از محله‌های مرکز استان چهارمحال و بختیاری می‌کند.

وی عنوان کرد: در آینده نزدیک این طرح در دیگر نقاط شهر هم اجرایی می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اعتبار ۲۲ میلیارد تومانی برای این پروژه در نظر گرفته شده که از این اعتبارات ۱۵ میلیارد تومان به منظور خرید لوله و اتصالات اختصاص یافته است.

محمدی ادامه داد: هفت میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده است.

وی طول خط را سه هزار و ۵۰۰ متر عنوان کرد و ادامه داد: سایز لوله این پروژه ۴۰۰ الی ۳۰۰ میلی متری چدن داکتیل طراحی شده که جوابگوی افق طرح باشد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: محل تأمین اعتبار این طرح تبصره ۳ مصوب شورای اسلامی شهرکرد و تنش وزارت نیرو است.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۲۰:۲۷

26 Jul 2022