۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۵۱۲۱۸
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری؛

استفاده از ماسک در ادارات و جلسات اجباری است/ جلوگیری از اسکان مسافرانی که دوز یادآور تزریق نکردند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سه موضوع مهم باید مورد توجه قرار گیرد، اول اینکه از این به بعد مجددا استفاده از ماسک در ادارات و جلسات اجباری است، دوم اینکه تزریق دوز یادآور باید حتما انجام شود و سوم اینکه رعایت فاصله گذاری اجتماعی بسیار مهم است.
استفاده از ماسک در ادارات و جلسات اجباری است/ جلوگیری از اسکان مسافرانی که دوز یادآور تزریق نکردند
به گزارش جهانبین نیوز؛ محسن حسین میرزایی ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در استان مطلوب نیست این در حالی است که بیماری کرونا نیز در شرایط عادی قرار ندارد، اگر رعایت نشود با یک شرایط وخیم مواجه خواهیم شد.
 
وی با اشاره به اینکه رعایت پروتکل ها در چهارمحال و بختیاری به ۳۷ درصد رسیده است، افزود: چند شهرستان این استان در وضعیت خطرناک قرمز قرار دارند و هیچ شهرستان آبی نداریم، در حالی که سه هفته پیش همه شهرستان های در استان در وضعیت آبی قرار داشتند.
 
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه عادی انگاری بشدت خطرناک است، گفت: دوران، دوران طلایی است تا از کرونا پیشگیری کنیم و غافلگیر نشویم، تلاش کنید مردم نگران و فضا ملتهب نشود.
 
حسین میرزایی ادامه داد: سه موضوع مهم باید مورد توجه قرار گیرد، اول اینکه از این به بعد مجددا استفاده از ماسک در ادارات و جلسات اجباری است، دوم اینکه تزریق دوز یادآور باید حتما انجام شود و سوم اینکه رعایت فاصله گذاری اجتماعی بسیار مهم است.
 
وی با بیان اینکه مسافرانی که از استان های دیگر به چهارمحال و بختیاری آمدند، سوغات خوبی برای مردم این استان نیاوردند، عنوان کرد: از اسکان مسافرانی که دوز یادآور را تزریق نکردند در مدارس، مراکز اقامتی، هتل ها و... جلوگیری شود.
 
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مدارس و دانشگاه ها به صورت جدی در زمان مقرر بازگشایی می شوند، دو ماه فرصت باقی است تا مقدمات بازگشایی مراکز آموزشی با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا فراهم شود.
 
حسین میرزایی با تاکید بر اینکه مراقب تجمعاتی که در روزهای آینده برگزار می شود، باشید، اضافه کرد: این قبیل اجتماعات باید در مکان مناسب با تهویه صحیح انجام شوند.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۵۴:۵۵

23 Jul 2022