۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۵۱۲۰۳
مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی؛

با مدیران کم کار تعارف نداریم/ ۱۳۱ میلیون قطعه جوجه ریزی در کشور

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی گفت: با مدیران کم کار تعارف نداریم و در صورت مشاهده مواردی از این دست با آن ها برخورد و برکنار می کنیم.
با مدیران کم کار تعارف نداریم/ ۱۳۱ میلیون قطعه جوجه ریزی در کشور
به گزارش جهانبین نیوز; هوشنگ محمدی مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: امروز اگر به امنیت و اقتدار ملی توجه داشته باشیم قطعا اقتدار نظام حاصل می شود.
 
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران سه مقوله امنیتی در بستر سیاست گذاری خود دارد که مهم ترین آن امنیت غذایی است، این سه فاکتور امنیتی شامل اقتدار نظامی، اقتدار غذایی و اقتدار تکنولوژی هستند که همه آن ها اقتدار ملی و کلی پایدار را به دنبال دارد.
 
مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه در دل اقتدار غذایی، امنیت غذایی، اشتغال، کارآفرینی، تولید و.... نهفته است، ادامه داد: در طرح مردمی سازی یارانه ها کمترین آسیب و بیشترین تولید را داشتیم.
 
محمدی با بیان اینکه مجموعه جهاد کشاورزی بهره بردار نیستند، بلکه تولیدکننده به شمار می روند، عنوان کرد: چهارچوب قدیمی در این بخش باید فراموش شود چون با شیوه های قدیمی امنیت و اقتدار غذایی به خطر می افتد.
 
وی خاطرنشان کرد: ۱۳۱ میلیون قطعه جوجه ریزی در کشور صورت گرفت که دولت مازاد آن را خریداری و ذخیره کرد تا در زمان مناسب به بازار تزریق کند.
 
مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی اضافه کرد: در تامین امنیت کشور وظیفه خطیری برعهده جهاد کشاورزی است که با نبود یا کمبود حتی یک قلم مایحتاج مصرفی مردم امنیت اجتماعی بهم می ریزد.
 
محمدی در بخش دیگر از سخنان خود بیان کرد: ظرفیت چهارمحال و بختیاری در مسوولیت های کلان کشوری دیده شده است.
 
وی تاکید کرد: با مدیران کم کار تعارف نداریم و در صورت مشاهده مواردی از این دست با آن ها برخورد و برکنار می کنیم.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱

ساعت:

۱۵:۱۵:۰۰

20 Jul 2022