۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۵۱۱۸۶
معاون آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

پوشش 99 درصدی آموزش ابتدایی در چهارمحال و بختیاری

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: پوشش تحصیلی آموزش ابتدایی در چهارمحال و بختیاری 99.11 درصد و این استان در این خصوص رتبه سوم کشوری را دارد.
پوشش 99 درصدی آموزش ابتدایی در چهارمحال و بختیاری
محمد محمدی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: تا پایان امسال برنامه اداره کل، تا پایان تیرماه برنامه مناطق و تا پایان مردادماه برنامه مدارس تهیه و به پیش می‌رود.
 
وی افزود: تربیت دینی با محوریت حجاب و قرآن، تحقق مسیر آموزشی برابر، پوشش حداکثری آموزش، توسعه متوازن، تولید دانش‌بنیان، مهارت آموزشی و... فاکتورهایی هستند که برنامه‌ها و اهداف مجموعه آموزش و پرورش به سمت محقق شدن آن پیش می‌رود.
 
معاون ابتدایی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: یکی از برنامه‌های آموزش ابتدایی در بحث عدالت آموزشی و رفع نابرابری اجتماعی، انسداد مبانی بی‌سوادی، افزایش نرخ پوشش آموزشی دوره ابتدایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل و... است که تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است.
 
محمدی عنوان کرد: پوشش تحصیلی آموزش ابتدایی در چهارمحال و بختیاری 99.11 درصد و این استان در این خصوص رتبه سوم کشوری را دارد.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۰۸:۰۶

17 Jul 2022