۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
کد مطلب : ۵۱۱۷۶
نماینده شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری:

زیر ساخت ها در شهرستان بن ضعیف است/ مردم این شهرستان بیش از ۳۰سال است چشم انتظار تکمیل خط فاضلاب می باشند

محمود بهارلویی نماینده شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: مردم شهرستان بن بیش از ۳۰سال است چشم انتظار تکمیل خط فاضلاب می باشند و واقعا یک درد بزرگی است.
زیر ساخت ها در شهرستان بن ضعیف است/ مردم این شهرستان بیش از ۳۰سال است چشم انتظار تکمیل خط فاضلاب می باشند
به گزارش جهانبین نیوز ؛ محمود بهارلویی نماینده شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در جلسه نشست با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خاطرنشان کرد : شهرستان بن به واسطه نزدیک بودن به مرکز استان  از لحاظ زیرساخت ها ضعیف می باشد .

وی افزود: بمنظور حفظ عدالت در راستای ارج نهادن به فرامین رهبری و سیاست های دولت سیزدهم باید موضوع میزان محرومیت در شهرستان ها در مواقع توزیع اعتبارات مدنظر قرار گیرد و شهرستان بن در این دولت ویژه تر از قبل اعتبار دریافت کند.

بهارلویی تصریح کرد:  مردم شهرستان بن بیش از ۳۰سال است چشم انتظار تکمیل خط فاضلاب می باشند و واقعا یک درد بزرگی می باشد.

وی گفت: خیلی از مدیران استان می توانند مرهم دردی برای مشکلات مردم باشند لذا انتظار داریم مدیران در حفظ و بسط رسالت سازمانی کوتاهی نکنند.
 
 بهارلویی اظهار کرد: شهرداری های شهرستان بن با کمبود ماشین آلات  مواجه اند و درآمد شان بسیار محدود و جوابگوی هزینه های شهر نیست لذا روند توسعه به کندی صورت می پذیرد.
 
وی با اشاره به ظرفیت های توسعه گردشگری در شهرستان بن ، افزود: سرمایه گذاری بر جاذبه ها و پتانسیل های گردشگری شهرستان بن ، اشتغال آفرینی و درآمدزایی می کنند .
 
بهارلویی همچنین لزوم اختصاص اعتبار جهت توسعه گرداب بن و ایجاد مسافرخانه در این محل،  تکمیل ورزشگاه خیری یانچشمه و تکمیل بلوار شهید دریاقلی سورانی ناجی ابادن در شهر یانچشمه را مطرح نمود.
 
انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۲۱:۲۲

17 Jul 2022