۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۵۱۱۶۴
مسؤول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

انتشار فراخوان تولید رباعی و دوبیتی از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری

مسؤول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: فراخوان استانی تولید اثر (رباعی و دو بیتی) با عنوان «اگر باران به کوهستان نبارد...!» با موضوع آب از سوی مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری منتشر شد.
انتشار فراخوان تولید رباعی و دوبیتی از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری
اعظم قاسمی چالشتری مسؤول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: فراخوان استانی تولید اثر (رباعی و دو بیتی) با عنوان «اگر باران به کوهستان نبارد...!» با موضوع آب از سوی مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری منتشر شد.
 
 
وی درباره هدف از انتشار این فراخوان گفت:  با توجه به اهمیت موضوع کم آبی در کشور و به ویژه استان چهارمحال و بختیاری بر آن شدیم که فراخوانی با موضوع آب در قالب شعر (رباعی و دوبیتی) منتشر کنیم.
 
مسؤول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کمبود آب، خشکسالی، مشکلات کشاورزی، فرهنگ مصرف آب و مدیریت منابع آب موضوعات این فراخوان استانی هستند.
 
قاسمی ارسال حداکثر پنج اثر به دبیرخانه از هر شاعر را برای این فراخوان مجاز دانست و اظهار داشت: به پنج اثر برگزیده در هر بخش این فراخوان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد و در پایان در صورت مطلوب بودن کیفیت آثار، در کتابی با همین عنوان به چاپ خواهند رسید.
 
وی عنوان کرد: از ارسال آثار طنز در این فراخوان استقبال می شود، همچنین حق هرگونه استفاده تبلیغاتی و انتشاراتی از آثار ارسالی به این مسابقه برای حوزه هنری چهارمحال و بختیاری محفوظ است.
 
مسؤول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان مرداد ماه 1401 در پیام‌رسان واتس آپ به شماره « 09309181065»  و یا به دبیرخانه مسابقه واقع در شهرکرد، خیابان شریعتی، کوچه 52 حوزه هنری ارسال نمایند.
 
 
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۲۵:۰۶

16 Jul 2022