۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۵۱۱۳۷
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی:

ورزش چهارمحال و بختیاری از کمبود زیرساخت و حمایت صنعت رنج می‌برد

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه ورزش در چهارمحال و بختیاری از دو مسئله کمبود زیرساخت و عدم حمایت بخش صنعت رنج می‌برد.
ورزش چهارمحال و بختیاری از کمبود زیرساخت و حمایت صنعت رنج می‌برد
احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: ورزش در چهارمحال و بختیاری از دو مسئله کمبود زیرساخت و عدم حمایت بخش صنعت رنج می‌برد.

وی تصریح کرد: در بحث تامین زیرساخت مناسب سال گذشته اقداماتی صورت گرفته است و پروژه‌های برزگی در این راستا کلنگ‌زنی شده است.

راستینه ادامه داد: در زمینه تامین زیرساخت مناسب برای ورزشکاران سخت‌کوش این استان پیگیری‌هایی صورت گرفته و کار به‌صورت جدی درحال انجام است.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در وضعیت دشوار اقتصادی کشور گام‌های بلندی برای ورزش استان برداشته شده است تاکید کرد: باید ظرفیت اقتصادی در این راستا دیده شود.

وی اضافه کرد: در ماه‌های گذشته سند 20 میلیارد تومانی آموزش و پرورش به امضا رسیده است و 4 میلیارد تومان برای کمک به تجهیز سالن‌های ورزشی جذب شده است، همچنی کارگروه حمایت صنعت از ورزش درحال برگزاری است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۲۰:۱۵

11 Jul 2022