۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۵۱۱۳۵
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری؛

چهارمحال و بختیاری، میزبان دانش‌آموزان ورزشکار دو و میدانی کار و شطرنج باز خواهد بود

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: این استان میزبان مسابقات کشوری در رشته‌های دو و میدانی و شطرنج خواهد بود، این مسابقات با حضور 2 هزار نفر از دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول از سراسر کشور از 22 تا 27 مردادماه و 30 مرداد لغایت 4 شهریورماه امسال برگزار می‌شود.
چهارمحال و بختیاری، میزبان دانش‌آموزان ورزشکار دو و میدانی کار و شطرنج باز خواهد بود
حسین امیریان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: این استان میزبان مسابقات کشوری در رشته‌های دو و میدانی و شطرنج خواهد بود.
 
وی افزود: این مسابقات با حضور 2 هزار نفر از دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول از سراسر کشور از 22 تا 27 مردادماه و 30 مرداد لغایت 4 شهریورماه امسال برگزار می‌شود.
 
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: 850 پایگاه طرح اوقات فراغت با حضور 50 هزار دانش‌آموز با همکاری نهادها و ارگان‌های دیگر در سطح استان برپا می‌شود.
 
امیریان با اشاره به اجرای طرح تثبیت و یادگیری برای بیش از 13 هزار دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری اشاره و عنوان کرد: این طرح برای جبران یادگیری دانش‌آموزان در 484 پایگاه در سطح استان در مقطع ابتدایی انجام می‌شود.
 
وی با تاکید بر شیوع بیماری کرونا و مشکلاتی که در زمینه تحصیل برای دانش‌آموزان به وجود آمد، به اولیای دانش‌اموزان توصیه کرد: حتما از این طرح که در قالب کلاس‌های درس رایگان ارائه می‌شود استفاده کنند.
 
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: طرح تثبیت و یادگیری برای دانش‌آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم در قالب 128 پایگاه برای 25 هزار و 463 دانش‌آموز اجرا می‌شود.
 
امیریان اضافه کرد: به جهت سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان در بدو ورود به دبستان 12 پایگاه پیش‌بینی شده است که 11 پایگاه سیار و یک پایگاه ثابت در مرکز استان خدمت رسانی خواهد کرد.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۱۴:۰۱

11 Jul 2022