۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۵۱۱۳۰
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

اختصاص ۱۱ هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی به چهارمحال و بختیاری در سفر رئیس جمهور/ قول می‌دهم هیچ بودجه‌ای از استان برگشت نخورد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در سفر ریاست جمهور به این استان جمعا ۲۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه استان منظور شد که از این رقم ۱۱ هزار میلیارد تومان مربوط به بخش عمرانی است.
اختصاص ۱۱ هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی به چهارمحال و بختیاری در سفر رئیس جمهور/ قول می‌دهم هیچ بودجه‌ای از استان برگشت نخورد
به گزارش جهانبین نیوز; علی حیدری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در سفر ریاست جمهور به این استان جمعا ۲۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه استان منظور شد.
 
وی افزود: از این رقم ۱۱ هزار میلیارد تومان مربوط به پروژه‌های عمرانی، ۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات و مابقی اعتبارات غیرنقدی ازجمله تخصیص ماشین آلات شهری، خرید ماشین آتش نشانی با نردبان بلند برای ساختمان‌های بلندمرتبه، هزینه روسازی ریل راه‌آهن و... است.
 
حیدری عنوان کرد: همه تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا این میزان اعتبار جذب شود و امید است با جذب و هزینه کرد آن شاهد تحول و رونق گسترده در چهارمحال و بختیاری باشیم.
 
وی با اشاره به اینکه رقم اختصاص یافته به چهارمحال و بختیاری از محل مصوبات سفر ریاست جمهور تا دو سال آینده به استان اختصاص داده خواهد شد، خاطرنشان کرد: تلاش شد در این سفر پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد ارائه شود.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به عدم جذب برخی اعتبارات در استان، تاکید کرد: قول می‌دهم تا ۳۱ شهریورماه که آخرین زمان برای جذب اعتبارات است هیچ پولی از استان بازگشت نخورد.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۸ تير ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۰۸:۰۰

9 Jul 2022