۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰
کد مطلب : ۵۱۱۱۵
استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

۱۳۸ میلیارد تومان اعتبار جذب نشده نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۳۸ میلیارد تومان اعتبار جذب نشده نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری است که رقم قابل توجهی است، اگر این اعتبار تا پایان شهریورماه جذب نشود برگشت می خورد لذا برنامه ریزی شود تا در مدت زمان باقی مانده این اعتبار جذب شود.
۱۳۸ میلیارد تومان اعتبار جذب نشده نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری امشب در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: آموزش و پرورش نهاد بسیار مهمی است چراکه به فرهنگ جامعه مربوط است و دانش آموزان در دوره سنی حساسی در اختیار این نهاد قرار دارند.
 
وی افزود: اداره کل نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری برنامه زمان بندی مشخصی برای تبدیل ۲۰ مدرسه کانکسی به ساختمان را تهیه و ارائه کند.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ریشه کنی بی سوادی در استان نیز باید در یک زمان بندی معین که از سوی سازمان نهضت سوادآموزی ارائه می شود، صورت گیرد، ادامه داد: انتظار من از دستگاه های مربوطه در خصوص دو مورد مهم ذکر شده این است که برنامه‌های کاربردی برای محقق شدن آن داشته باشند.
 
حیدری عنوان کرد: در مقطع سنی نوجوانی است که شخصیت افراد شکل می گیرد بنابراین باید برای اوقات فراغت آن ها برنامه هایی مناسب و غنی پیش بینی شود تا به نتیجه مطلوب برسیم.
 
وی خاطرنشان کرد: میزبانی چهارمحال و بختیاری از مسابقات دانش آموزی دو و میدانی و شطرنج اقدام خوبی است و حضور دانش آموزان در این استان برکات زیادی دارد اما باید با برنامه ریزی مناسب تلاش شود تا این رویداد بدون حادثه و مشکلی برگزار شود.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس این استان در جذب سهم استان از اعتبارات ملی تلاش کنند.
 
حیدری بیان کرد: ۱۳۸ میلیارد تومان اعتبار جذب نشده نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری است که رقم قابل توجهی است، اگر این اعتبار تا پایان شهریورماه جذب نشود برگشت می خورد لذا برنامه ریزی شود تا در مدت زمان باقی مانده این اعتبار جذب شود.
 
وی تاکید کرد: همچنین ۹۸۲ میلیون تومان نیز از اعتبارات اداره کل آموزش و پرورش جذب نشده که تدابیر لازم برای جذب آن اندیشیده شود.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تغییر کاربری اموال مازاد اداره کل آموزش و پرورش استان با هماهنگی معاونت امور عمرانی استانداری این استان انجام شود.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۱

ساعت:

۲۱:۲۰:۲۴

6 Jul 2022