۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۵۱۱۱۲
استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

غلفت از سبک زندگی ايرانی-اسلامی در توليدات سينمای ایران

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکيد بر اينکه سبک زندگی ايرانی-اسلامی در توليدات سينمايی مورد غفلت واقع شده است، اظهار کرد: متاسفانه در برخی توليدات هنری، افراد به سمت زندگی غربی سوق می‌دهند.
غلفت از سبک زندگی ايرانی-اسلامی در توليدات سينمای ایران
به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حيدری پیش از ظهر امروز در ديدار با محمد خزاعی رئيس سازمان سينمايی کشور با بيان اينکه جهش در حوزه سينما به‌ويژه سينمای انقلاب اسلامی يک مطالبه محسوب می‌شود، اظهار کرد: اميدواريم شاهد جهش در هنر انقلاب اسلامی باشيم.

وی با اشاره به برخی بدسليقه‌گی‌ها در توليد فيلم‌های سينمايی، گفت: نفوذ دشمنان جمهوری اسلامی در بحث هنر و فيلم بايد مورد توجه جدی قرار بگيرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اينکه زبان هنر يکی از موثرترين ابزارها برای بيان موضوعات مختلف است، عنوان کرد: از زبان هنر می‌توان برای جهاد تبيين و بيان دستاوردهای انقلاب اسلامی بهره‌مند شد.

حيدری با تاکيد بر اينکه سبک زندگی ايرانی-اسلامی در توليدات سينمايی مورد غفلت واقع شده است، خاطرنشان کرد: متاسفانه در برخی توليدات هنری، افراد به سمت زندگی غربی سوق می‌دهند.

وی با تاکيد بر اينکه ساخت فيلم با موضوعات دفاع مقدس، معرفی مشاهر، فرماندهان دفاع مقدس و چهره‌های شاخص در دستور کار قرار بگيرد، بيان کرد: نيروهای توانمند و مستعد فراوانی در استان وجود دارد، گاهی عدم استقبال از توليدات سينمايی به‌دليل نبود توليدات فاخر است.

استاندار چهارمحال و بختیاری بيان کرد: می‌توان برای فيلم‌سازان سوژه‌های خاص تعريف کرد، نبايد توليدات سينمايی مروج فرهنگ غربی باشد، همچنين مشارکت مردم در فيلم‌سازی جلب شود تا شاهد توليد فاخر در اين حوزه باشيم، مردمی سازی سينما در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۳۳:۵۴

6 Jul 2022