۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۵۱۱۰۲
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری؛

اولین گردهمایی گلخانه‌داران چهارمحال و بختیاری برگزار شد/ پیش‌بینی توسعه 500 هکتاری گلخانه‌های استان تا سال 1404

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: اولین گردهمایی گلخانه‌داران استان با هدف هم‌افزایی و هم‌فکری به جهت شتاب بخشیدن به توسعه گلخانه‌ها در این استان برگزار شده است.
اولین گردهمایی گلخانه‌داران چهارمحال و بختیاری برگزار شد/ پیش‌بینی توسعه 500 هکتاری گلخانه‌های استان تا سال 1404
به گزارش جهانبین نیوز؛ حسین برزگر معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در حاشیه اولین گردهمایی گلخانه‌داران این استان، اظهار کرد: این گردهمایی اولین تجمع گلخانه‌داران استان است که در راستای هم‌افزایی و هم‌فکری به جهت شتاب توسعه گلخانه‌ها در این استان برگزار شده است.
 
وی افزود: به دلیل ارتفاع استان چهارمحال و بختیاری از سطح دریا، کمیت و کیفیت نور بسیار عالی در این استان وجود دارد، همچنین وجود اختلاف دمای شب و روز در این استان باعث می‌شود عطر و طعم میوه و محصولات سبزی و صیفی نیز کیفیت بهتری داشته باشد.
 
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مسائل مربوط به بیکاری در استان و دیگر موارد موجود ضرورت توسعه گلخانه‌ها را دوچندان کرده است، ادامه داد: بنا بر همین ضرورت‌ها توسعه گلخانه‌ها در دستور کار قرار گرفت و امید است تا افق 1404 سطح زیر گلخانه‌های استان به 500 هکتار برسد.
 
برزگر عنوان کرد: توسعه گلخانه‌ها نیاز به عزم و اراده همگانی در کشاورزان، مسؤولان، کارشناسان و صنف گلخانه‌داران است.
 
انتهای پیام/1031ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۴ تير ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۲۹:۱۴

5 Jul 2022