۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
کد مطلب : ۵۱۰۹۸
مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری:

حمایت مدیران و متولیان فرهنگی در عرصه رسانه نیاز است/برپایی جشنواره رسانه ای ابوذر ظرفیتی برای شناخت افراد توانمند در این حوزه

احسان ربیعی مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: در عرصه رسانه حمایت مدیران و متولیان فرهنگی نیاز است اگر این افراد استوار و محکم به عرصه رسانه وارد شوند می‌توان ضربه‌های سختی به دشمنان وارد کرد.
حمایت مدیران و متولیان فرهنگی در عرصه رسانه نیاز است/برپایی جشنواره رسانه ای ابوذر ظرفیتی برای شناخت افراد توانمند در این حوزه
به گزارش جهانبین نیوز؛ احسان ربیعی رئیس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری صبح امروز در دیدار با خانواده تنها شهید عرصه رسانه استان، شهید وهاب شهرانی کرانی و رونمایی از پوستر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر  اظهار داشت: شهید شهرانی در سال 1339 در روستای کران در شهرستان فارسان به دنیا آمدند و 22 بهار عمر خود را در راه اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی سپری کردند و پس از مسئولیت‌های مختلف در 18 بهمن ماه سال 1361 به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

وی تصریح کرد:  در دنیای امروز هرشخصی به عنوان صاحب رسانه درحال فعالیت است و این موضوع نیز با توجه به گسترش وسائل ارتباطی و فضای مجازی رخ داده است .

مسئول بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: در جنگ تمام عیار رسانه‌ای امروز باید هشیار بود همچنین نباید فراموش کرد دشمن کار رسانه‌ای خود را در یک موسسه به نام اف بی آی یعنی اداره تحقیقات پلیس فدرال آمریکا با استفاده از ماهرترین ژنرال‌های خود و به روزترین تجهیزات فرماندهی می‌کند و این اهمیت کار رسانه را به خوبی آشکار می‌کند و نشان‌دهنده این موضوع است که ایران در چه میدانی با دشمن روبرو است.

ربیعی بیان داشت:  در عرصه رسانه حمایت مدیران و متولیان فرهنگی نیاز است اگر این افراد استوار و محکم به عرصه رسانه وارد شوند می‌توان ضربه‌های سختی به دشمنان وارد کرد.

وی خاطر نشان کرد:  جشنواره رسانه‌ای ابوذر نیز بر همین مبنا پایه‌گذاری شده تا ظرفیت‌های رسانه‌ای موجود در چهارمحال و بختیاری شناسایی و افراد توانمند در این عرصه معرفی شوند و امیدواریم این حرکات به موتور محرکی برای موفقیت در جبهه رسانه‌ای تبدیل شوند.

ربیعی تشریح کرد: امروز به صورت رسمی ششمین دوره از جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان آغاز خواهد شد و اطلاع‌رسانی جامعی نیز از طریق رسانه‌ها انجام می‌شود تا افراد فعال در حوزه رسانه فعالیت خود را در 11 غالب و 13 محور پیش‌بینی شده آغاز کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه اصحاب رسانه  می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 30 آبان ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند  گفت: برنامه اختتامیه نیز در دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود و  برگزیدگان نیز برای شرکت در مرحله کشوری معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۱

ساعت:

۱۵:۲۳:۲۶

4 Jul 2022