۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۵۱۰۹۷
دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی:

تقویت ارتباط بین مردم و حکومت در دستور کار جمعیت حامیان انقلاب اسلامی/آسیب شناسی با نگاه و دغدغه های مردم انجام می شود

علی کیهانیان دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی گفت: جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با توجه به اینکه از جمله تشکل های مردمی شناخته شده در بین مردم محسوب می شود به تهیه گزارش آسیب شناسی با نگاه و دغدغه های مردم به صورت کلان اقدام کرده است.
تقویت ارتباط بین مردم و حکومت در دستور کار جمعیت حامیان انقلاب اسلامی/آسیب شناسی با نگاه و دغدغه های مردم انجام می شود
به گزارش جهانبین نیوز ؛ علی کیهانیان دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی امروز در جمع خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد:  به واسطه برخورداری از این بدنه کارآمد کارشناسی در جمعیت حامیان انقلاب اسلامی، شرایط فعلی استان چهارمحال و بختیاری آسیب شناسی شده است.

وی تصریح کرد: جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با توجه به اینکه از جمله تشکل های مردمی شناخته شده در بین مردم محسوب می شود به تهیه گزارش آسیب شناسی با نگاه و دغدغه های مردم به صورت کلان اقدام کرده است.

کیهانیان با اشاره به اینکه  جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با شعار دولت اسلامی، کشور اسلامی و تمدن اسلامی در راستای اجرای بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب نیز برنامه دارد بیان داشت : برای هر یک از سرفصل‌های آن کارگروه در سطح ملی و استانی تشکیل می‌دهد و بر نقش جوانان و تقویت سرمایه‌های علمی و داشته‌های نظام تاکید دارد.

کیهانیان با اشاره به اینکه جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در مناطق مختلف کشور از جمله شهرهای استان  چهارمحال و بختیاری دارای ساختار و اعضا است گفت: این تشکل انقلابی برگرفته از مردم، ارتباط نزدیکی با جامعه دارد و قطعا از جمله مراجع ارائه نظرات و مطالبات مردمی به بدنه دولت و حاکمیت خواهد بود.

وی  یادآور شد: این استان مشکلاتی از جمله بیکاری ، اشتغال  و مشکل آب را دارد که امیدواریم بتوانیم ،زمینه پیگیری جدی مشکلات در استان را فراهم کنیم.

کیهانیان  خاطر نشان کرد: جمعیت حامیان انقلاب اسلامی ایجاد وحدت و هم گرایی بین جریان ها و تشکلات هم سو در حوزه های سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی و بررسی نقاط قوت و ضعف استان را در دولت 13 بر عهده دارد.

دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی افزود: اراده حاکمیت در رفع مشکلات استان چهارمحال و بختیاری همزمان با استقرار دولت خدمت گذار با جدیت بیشتری همراه شده است و امیدواریم با تلاش هایی که صورت می گیرد شاهد بهبود زیرساخت های موجود در این استان باشیم.

کیهانیان یادآور شد:  هدف سفرهای استانی دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی را تقویت وحدت و همگرایی بین جریان‌ها و تشکلات همسو در حوزه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.

وی ادامه داد: بازدید میدانی و ارزیابی ساختار سازمانی این تشکل در استانها و بررسی نقاط قوت و ضعف استان‌ها و دیدار با مسوولان از دیگر اهداف سفرهای استانی به شمار می‌رود.

کیهانیان یکی از مشکلات عمده این استان را مسئله آب عنوان کرد و گفت: بهره‌مندی این استان از منابع آب سطحی خود محدود است و با وجود این در سرچشمه قرار دارد اما حقابه کمتری دارد و همین موضوع منجر به شکل‌گیری بیکاری و مشکلات بعدی آن در استان شده است.

وی با اشاره به اینکه افزایش تعداد نمایندگان مجلس، توسعه خدمات بهداشتی و درمانی، ایجاد صنایع تبدیلی، توسعه گردشگری و تسریع در انتصابات از دیگر نیازهای ضروری این استان به شمار می‌رود  خاطر نشان کرد: تمام مشکلات این استان طی نشستی که با استاندار داشته ایم مورد بررسی و به آن پرداخته شده است.

 کیهانیان تشریح کرد:  وجود برخی تبعیض‌ها بین این استان و استانهای همجوار قابل مشاهده است از همین رو به نظر می‌رسد علاوه‌بر اینکه سهم این استان از نمایندگان مجلس نیازمند افزایش است و این استان باید در سطح کلان به صورت ویژه دیده شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: فقر اقتصادی در کشور حاصل مولفه های فرایند اقتصادی توسط نفوذی های غیر خودی است که با انتصابات به شکل هوشمندانه و بهره گیری از جوانان متخصص توسط مدیران می تواند قابل حل باشد.

انتهای پیام /1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۴۶:۵۰

4 Jul 2022