۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۵۱۰۸۷
فرمانده قرارگاه نوح نبی ستاد پشتیبانی رزمی مهندسی جنگ جهاد سازندگی؛

برای مقابله با دشمن پیدا و پنهان روحیه سال‌های 57 و 58 لازم است

فرمانده قرارگاه نوح نبی ستاد پشتیبانی رزمی مهندسی جنگ جهاد سازندگی گفت: در زمان جنگ تحمیلی تنها سلاحی که هم نیروهای نظامی و هم نیروهای جهاد سازندگی در اختیار داشتند سلاح‌های از رده خارج ارتش بود اما تلاش شد با استفاده از داریت و محور عظیم اعتقادی روند جنگ را تغییر دهیم، امروز هم اگر بخواهیم با دشمن پیدا و پنهان اقتصادی و فرهنگی مبارزه کنیم باید اعتقاد و روحیه سال‌های 57 و 58 را داشته باشیم.
برای مقابله با دشمن پیدا و پنهان روحیه سال‌های 57 و 58 لازم است
به گزارش جهانبین نیوز; محمد لاله زار ظهر امروز در یادواره ۶۴ شهید سنگرساز بی سنگر استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: تاریخ این استان را که مرور می‌کنیم سراسر افتخار بوده و هست.
 
وی با اشاره به اینکه کشور ایران همیشه مورد تهاجم و طمع دشمنان بوده است، افزود: جهاد سازندگی از سوی امام راحل با هدف عمران و آبادانی و ساخت خرابی‌های رژیم گذشته و سپاه پاسداران برای حفظ نظام تاسیس شد، برای اولین بار بود که نام جهاد بر سازندگی گذاشته شد.
 
فرمانده قرارگاه نوح نبی ستاد پشتیبانی رزمی مهندسی جنگ جهاد سازندگی با بیان اینکه 27 خردادماه سال 1358 امام راحل فرمان تاسیس جهاد سازندگی را صادر کرد، ادامه داد: جهاد سازندگی یک سازمان سنتی نیست بلکه نهادی است که همچون سپاه با فرمان بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران تاسیس شد.
 
لاله زار عنوان کرد: دشمن زمانی که دید امام راحل فرمان تشکیل جهاد سازندگی را صادر کرد به وحشت افتاد چراکه از همه مردم و اقشار در این نهاد حاضر شدند و حتی فی سبیل الله اقدام به کمک به مردم کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس، زمانی که صدام در کیلومتر 15 شهر اهواز با خبرنگاران جهانی مصاحبه کرد وعده مصاحبه بعدی خود را در شهر اهواز نداد بلکه گفت نشست خبری بعدی در تهران برگزار می‌شود.
 
فرمانده قرارگاه نوح نبی ستاد پشتیبانی رزمی مهندسی جنگ جهاد سازندگی اضافه کرد: آنچه مستشاران غربی و شرقی برای صدام برنامه‌ریزی کرده بودند کار کارشناسی و دکترین صحیحی بود، طرح آنان تجزیه ایران و ادامه دهنده طرح سری تجزیه کشورهای اسلامی سایکس_پیکو بود که توسط دو فرد انگلیسی و فرانسوی ارائه شد.
 
لاله زار بیان کرد: در زمان جنگ تحمیلی تنها سلاحی که هم نیروهای نظامی و هم نیروهای جهاد سازندگی در اختیار داشتند سلاح‌های از رده خارج ارتش بود اما تلاش شد با استفاده از درایت و محور عظیم اعتقادی روند جنگ را تغییر دهیم، امروز هم اگر بخواهیم با دشمن پیدا و پنهان اقتصادی و فرهنگی مبارزه کنیم باید اعتقاد و روحیه سال‌های 57 و 58 را داشته باشیم.
 
انتهای پیام/1031ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۲۰:۲۲

3 Jul 2022