۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۵۱۰۶۳
جانشین سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) اعلام کرد:

بازسازی واقعه غدیر در چهارمحال و بختیاری

جانشین سپاه حضرت قمر بنی هاشم( ع) از بازسازی و بازروایی واقعه غدیر در هشت شهرستان استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
بازسازی واقعه غدیر در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت دهه امامت و ولایت و عیدسعید غدیر خم در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) به صورت ارتباط تصویری با فرماندهان نواحی مقاومت بسیج شهرستان های مختلف استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
 
سردار علی افضلی در این جلسه با گرامیداشت فرارسیدن دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: اگر از صدر اسلام به موضوع غدیر به خوبی پرداخته می شد، وضعیت جهان اسلام بسیار بهتر از الان بود.
 
وی یکی از زیباترین و اثربخش ترین برنامه ها که با استقبال بسیار خوب مردم در سراسر کشور و استان چهارمحال و بختیاری مواجه می شود را جشن عید غدیر و بازسازی و بازروایی واقعه غدیر دانست که تا قبل از شرایط کرونا به صورت میدانی برگزار می شد.
 
سردار افضلی تصریح کرد: امسال هم با رفع شرایط کرونایی، بازسازی و بازروایی واقعه غدیر در 8شهرستان استان چهارمحال و بختیاری با همکاری نواحی مقاومت بسیج و هیئات مذهبی و اقشار مختلف مردم و دستگاه های اجرایی برگزار می شود.
 
جانشین سپاه حضرت قمر بنی هاشم( ع) همچنین بر ضرورت ارائه خدمات مختلف و برپایی میزهای خدمت همزمان با دهه امامت و ولایت، تداوم کمک های مومنانه، خدمت رسانی گروه های جهادی و بسیج جامعه پزشکی همزمان با عید سعید غدیر را مورد تأکید قرار داد.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ تير ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۲۹:۲۴

30 Jun 2022