۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۵۰۸۸۴
وزیر جهاد کشاورزی خبر داد

اختصاص 200 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری از سد باباحیدر

وزیر جهاد کشاورزی گفت: تکمیل سد باباحیدر که حدود 14 سال ناتمام مانده یکی از مطالبات مردمی است و در این سفر برای تکمیل آن 200 میلیارد تومان درنظر گرفته شده است که امید است امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
اختصاص 200 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری از سد باباحیدر
به گزارش جهانبین نیوز؛ سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های کشاورزی و غیرکشاورزی شهرستان فارسان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان چهارمحال و بختیاری ظرفیت‌های بی‌نظیری در حوزه کشاورزی و دامپروری دارد و قطب امنیت غذایی کشور خصوصا در حوزه دامداری و دامپروری است.
 
وی تصریح کرد: در این سفر جمعا یک بسته 2 هزار میلیارد تومانی برای حوزه کشاورزی و دام‌پروری پیشنهاد شده که امیدواریم در شورای اداری تصویب شود.
 
وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: در تلاشیم تمام مسائل و مشکلات در شهرستان فارسان در حوزه‌های شهرک‌های دامپروری، شهرک‌های گلخانه‌ای، مباحث مربوط به شیلات و آبزیان، بحث‌های مربوط به دیم و توسعه باغات و اراضی شیب‌دار و مباحث مربوط به آبخیزداری که این استان به‌عنوان آزمایشگاه آبخیزداری کشور نیز مطرح است در دستور کار قرار گرفته تا مسائل و مشکلات منطقه را رفع کند.
 
ساداتی نژاد یادآور شد: در فارسان مطالبات و مسائل و مشکلات مردم مورد بررسی قرار گرفت، تکمیل سد باباحیدر که حدود 14 سال ناتمام مانده یکی از مطالبات مردمی است و در این سفر برای تکمیل آن 200 میلیارد تومان درنظر گرفته شده است که امید است امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
 
وی بیان داشت: بحث توسعه بیمارستان فارسان یکی دیگر از مطالبات مردم در زمینه تجهیز و توسعه زیرساخت‌ها است و چون منطقه عشایری است اهمیت بالایی دارد و برای آن اعتبار دیده شده است.
 
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به حریم جاده گفت: این شهرستان وسعت بالایی ندارد و اگر حریم‌ها در آن رعایت نشود مشکلاتی را درپی خواهد داشت که برای رفع آن نیز با آقای رستم قاسمی مذاکره می‌کنیم تا مشکل رفع شود.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۲۴:۲۵

9 Jun 2022