۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸
کد مطلب : ۵۰۸۶۸
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

تقدیم ۱۰ هزار شهید عشایری مایه بالندگی همه ما است/مسئولین نگاه ویژه ای به جامعه عشایر داشته باشند

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: کنگره عظیمی به یاد ۱۰ هزار شهید عشایر شکل میگیرد و حتما این یک بهانه بسیار ارزشمند است برای اینکه به عشایر توجه بیشتری شود.
تقدیم ۱۰ هزار شهید عشایری مایه بالندگی همه ما است/مسئولین نگاه ویژه ای به جامعه عشایر داشته باشند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری عصر امروز درآیین افتتاحیه قرارگاه عملیاتی فصل استقبال اظهار کرد: مسئولین در این دولت پای کار هستند، می خواهد اقداماتی را انجام دهد، همت خود را نشان میدهند، امید است شاهد رفع برخی از این مشکلات باشیم.
 
وی با اشاره به اینکه به  استقبال از کنگره عظیم ۱۰ هزار شهید عشایر کشور که اخر این ماه در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود، می رویم تصریح کرد: کنگره عظیمی به یاد ۱۰ هزار شهید عشایر شکل میگیرد و حتما این یک بهانه بسیار ارزشمند است برای اینکه به عشایر  توجه  بیشتری شود.
 
نکونام ادامه داد:عشایری که اضافه بر این همه خدمات تولیدی که دارند  و خدمات اقتصادی که  در کشور ارائه داده اند، ۱۰ هزار شهید را نیز تقدیم این انقلاب کرده اند که مایه بالندگی همه ماست و افتخار بلند و بزرگی است که مسئولین را به این کار وا می دارد که نگاه ویژه و خاصی به این مجموعه داشته باشند البته بسیج عشایر خدمات قابل توجهی را ارائه داده است که قابل مقایسه با قبل نیست.
 
وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب  نه تنها توجهی به عشایر نمی شد بلکه هرچه می توانستند عشایر را تحقیر می کردند و جایگاه و منزلت آن ها تنزل می دادند بیان داشت : به برکت انقلاب عزت و کرامت به عشایر برگشت .
 
کرامت تحول ساز و تحول آفرین است
 
نکونام در بخش دیگر از صحبت های خود به دهه کرامت اشاره کرد و گفت: دهه کرامت از مسائل مهمی است که باید خیلی بیشتر مورد توجه قرار گیرد، این ایام ۱۰ روز بوده اما ۱۰ روز پایه گذار یک فرهنگ ،  بنا نهادن یک فرهنگ عمیق در میان انسان هایی  که باید به جامعه راستین پیروان اهل بیت باشند  است.
 
وی خاطر نشان کرد: کرامت به معنای آنکه احترامی صورت گیرد نیست، کرامت باید به معنای آنکه تکریم ظاهری و لبخند بلند شدن و نشستن نیست، این ها جز مسئله مختصری از کرامت است.
 
نکونام بیان داشت: وقتی می گویند کرامت یعنی یک فرهنگ است یعنی  یک مقوله ای که انسان را متحول کند، او را روی ریل انسانیت قرار دهد،دهه کرامت یعنی جامعه ای شهادت گونه که انسان های فاخر و ارزشمندی  تربیت کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه وقتی می گویند دهه کرامت یعنی یادتان نرود کجا بودیدن و به کجا رسیدین عنوان کرد: امروز چه قوانین و رویه هایی در کشور حکومت می کند، چه انگیزه هایی در کشور حاکم است و چه انگیزه هایی حاکم بود. 
 
نکونام با تاکید بر اینکه کرامت تحول ساز و تحول آفرین است گفت: مبلغین ما در این ایام با استقبال کنگره  کار خود را شروع می کنند، که این کار  بسیار ارزشمند  بوده که در میان میان عشایر حضور پیدا می کنند و از کرامت انسانی می گویند.
 
انتهای پیام/۱۰۳۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۲۲:۴۳:۳۴

7 Jun 2022