۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
کد مطلب : ۵۰۸۴۳
در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهر هفشجان مطرح شد؛ 

انقلاب اسلامی شب قدر تاریخ بشریت امروز است/ روحانیت در کنار ، همراه و زبان گویا مردم است

استاد حوزه و دانشگاه گفت: انقلاب اسلامی به تمام معنا شب قدر تاریخ بشریت امروز است، حکم رانی عالمانه ، صادقانه و شجاعانه حضرت امام (ره) و جانشین خلف صالحش، ایران را از یک کشور عقب افتاده جهان سومی تبدیل به یک ابرقدرت در عالم کرد.
انقلاب اسلامی شب قدر تاریخ بشریت امروز است/ روحانیت در کنار ، همراه و زبان گویا مردم است
 
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین کیوانی استاد حوزه و دانشگاه امروز در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهر هفشجان اظهار کرد: ششهر هفشجان با عنوان یک جغرافیای کوچک در بستر نظام جمهوری اسلامی نقش بسیار پررنگی را ایفا کرده است.
 
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به تمام معنا شب قدر تاریخ بشریت امروز است تصریح کرد: حکم رانی عالمانه ، صادقانه و شجاعانه حضرت امام (ره) و جانشین خلف صالحش، ایران را از یک کشور عقب افتاده جهان سومی تبدیل به یک ابرقدرت عالم کرد، هرچند ما این ابر قدرت عالم را وسیله می دانیم، هدف بالاتر از آن است و آن این است انقلاب اسلامی بسترساز ظهور ، مظهر قدرت امام زمان (عج) خواهد بود.
 
حجت الاسلام کیوانی ادامه داد: هفشجان در همراهی انقلاب اسلامی از اول شروع نهضت تا کنون و تا ظهور به وظیفه خود به خوبی عمل کرده است.
 
وی با اذعان بر اینکه هیچ کوتاهی و عدم همراهی در انقلاب اسلامی از سوی شهر هفشجان نبود گفت:  رکن تشکیل جهاد سازندگی از بچه های هفشجان بوده است ، همچنین در تشکیل بسیج، حضور در صف اول جنگ، پشتیبانی های مردمی و همراهی رزمندگان هفشجانی ها در صف مقدم ایستادند.
 
حجت الاسلام کیوانی با تاکید بر اینکه آمریکا رو به افول است بیان داشت: بعضی ها فکر می کنند می توانند خدشه بزنند اما باید بدانند هیچ گاه به اهداف شوم خود نمی رسند.
 
وی با اشاره به اینکه روحانیت در کنار ، همراه و زبان گویا مردم است، عنوان کرد: ما به عنوان بچه های انقلاب اسلامی بر سر حمایت و همراهی دلدادگی نسبت به اسلام و تشییع و انقلاب اسلامی می مانیم.
 
انقلاب اسلامی امانت در دست من و شماست
 
احمد راستینه نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مراسم اظهار کرد: آنچه که ما از امام جمعه هفشجان دیده ایم شجاعت و صداقت و پاکی بود.
 
وی با اشاره به اینکه مسئولین باید همه وجودشان خدمت و دین باشد بیان داشت: بعضی ها برای پیشبرد کارهایشان از هر ابزاری استفاده می کنند، هرکسی در این انقلاب در برابر امام زمان (عج) ایستاد و کارهای تبلیغاتی سوری انجام داد سقوط می کند
 
راستینه با تاکید بر اینکه ما با همه قدرت هیمنه آمریکا را شکستیم بیان داشت: ما آمریکا را در خود آمریکا میشکنیم و قدرت را به جهانیان نشان می دهیم.
 
به گزارش جهانبین نیوز؛ پرچم امام جمعه شهر هفشجان از حجت الاسلام والمسلمین سید حسن جلالی به دست حجت الاسلام والمسلمین یاسین حسینی سپرده شد.
 
انتهای پیام/۱۰۲۰ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۳۸:۳۹

2 Jun 2022