۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۵۰۸۴۱
رئیس سازمان دامپزشکی کشور:

اولویت سازمان دامپزشکی کشور خدمت به مردم و محرومین است

سید محمد آقامیری اولویت سازمان دامپزشکی کشور را خدمت به مردم و محرومین دانست و گفت: در ارتقاء بهداشت عمومی و امنیت غذایی و سلامتی مردم که از وظایف سازمان دامپزشکی کشور می باشد از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهیم کرد.
اولویت سازمان دامپزشکی کشور خدمت به مردم و محرومین است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سید محمد آقامیری رئیس سازمان دامپزشکی کشور صبح امروز در حاشیه برگزاری همایش 10 هزار شهید ، 10 هزار خدمت گروه های جهادی قرارگاه محرومیت زدایی سازمان دامپزشکی کشور که به مدت 4 روز در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود و به استقبال از کنگره ملی 10 هزار شهید جامعه عشایری کشور اظهار کرد: بسیج مستضعفین یکی از آرمان های حضرت امام خمینی (ره) در این انقلاب ما بود ، انقلابی که خون های زیاد بابت آن بر زمین ریخته شده است.

وی افزود: امروز بسیج برای ما یک پرچم ، علامت و تابلو نیست بلکه بسیج برای ما یک تفکر است ، بسیج تفکری است که می تواند بر همه مشکلات و گرفتاری های کشور فائق شود و در همه عرضه ها حضور پیدا کند و در همه گرفتاری ها و آسیب هایی که در کشور وجود دارد یا بوجود می آید همیشه حضور پیدا می کند.

آقامیری بیان کرد: خدمت به مردم و هم نوع یکی از زایده های بسیج است و هیچ  خدمتی بالاتر ازین نیست،امرزو اردوهای جهادی برای رفع مشکلات و نقیصه هایی که در بعضی از خطه های کشور وجود دارد گره گشا بوده است.

وی اولویت سازمان دامپزشکی کشور را خدمت به مردم و محرومین دانست و عنوان کرد: در ارتقاء بهداشت عمومی و امنیت غذایی و سلامتی مردم که از وظایف سازمان دامپزشکی کشور می باشد از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهیم کرد.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور از رزمایش 10 هزار شهید ، 10 هزار خدمت گروه های جهادی دامپزشکی کشور در استان چهارمحال و بختیاری از تاریخ 12 لغایت 15 خرداد ماه خبر داد و گفت: این حرکت بزرگ امروز برای توسعه اردوهای جهادی و توسعه خدمت رسانی در سراسر کشور شکل گرفته است و امیدواریم بتوانیم بزودی در استان های محروم کشور این چنین رزمایش هارا رقم بزنیم.

بیش از 37 گروه و تیم جهادی به مدت 4 روز در سراسر نقاط محروم استان چهارمحال و بختیاری حضور پیدا می کنند.
 
علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری نیز در حاشیه این رزمایش اظهار کرد: استان چهارمحال و بختیاری به نام بام ایران است و اکثر جمعیت این استان عشایری است و مردم خون گرم استان 2441 شهید گرانقدر تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی با اشاره به این مردمین این استان جزو اولین گروه هایی بودند که در اوایل انقلاب با امام راحل بیعت کردند گفت: استان چهارمحال و بختیاری همیشه جز اولین ها بوده ، در دفاع از حرم آل الله ،اولین شهید بسیجی مدافع حرم کشور ، اولین شهید بسیج جامعه پزشکی مدافع حرم و اولین شهید مدافع حرم جامعه امدادگری و مهندسی مطعلق به استان چهارمحال و بختیاری می باشد.

اکبری بیان کرد: بیش از 37 گروه و تیم جهادی به مدت 4 روز در سراسر نقاط محروم استان چهارمحال و بختیاری در عرصه بهداشت و سلامت ، آموزش ، واکسیناسیون و سم پاشی با همراهی گروه های جهادی شهرستانی که نیاز مناطق عشایری است حضور پیدا خواهند کرد و به مردم خدمت رسانی می کنند.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۳۰:۴۳

2 Jun 2022