۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
کد مطلب : ۵۰۷۶۷
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری:

کارنامه روحانیت در دفاع مقدس درخشان است

علی محمد اکبری گفت: نقش روحانیت در دفاع مقدس و در کنار رزمندگان اسلام کارنامه درخشانی است.
کارنامه روحانیت در دفاع مقدس درخشان است
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در آستانه برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۴ هزار روحانی شهید کشور به میزبانی شهر مقدس قم و یادواره 81 شهید روحانی استان اظهار کرد: نقش روحانیت مختص به  دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نیست؛ بلکه روحانیت از قبل از انقلاب و در طول تاریخ اسلام در صحنه های مختلف حاضر بودند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با یادآوری نقش روحانیت در دوران دفاع مقدس، افزود: نقش روحانیت در دفاع مقدس و در کنار رزمندگان اسلام کارنامه درخشانی است.

وی بیان کرد: بصیرت افزایی و روشنگری و تقویت معنویت در جبهه ها مرهون نقش بسزای روحانیت بود.

وی با یادآوری وقوع بیش از 28جنگ و فتنه در کشور بعد از انقلاب اسلامی، نقش روحانیت در مقابله با این فتنه ها را بی بدیل دانست و افزود:  یکی از این عرصه‌های پیکار دفاع از حرم‌ آل‌الله است که روحانیون در این عرصه شهدایی را تقدیم اهل‌بیت(علیهم السلام) کرده‌اند و روحانی مدافع حرم شهید محمدعلی قلی‌زاده از استان چهارمحال و بختیاری نیز در این راه به فیض شهادت نائل شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) با تصریح اینکه یادواره شهدای روحانی استان ذیل کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید جامعه روحانیت کشور که چهارم خردادماه در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد برپا شده است، ادامه داد: آمار 81 نفری شهدای روحانی استان نسبت به جمع قلیل روحانیون که در آن زمان در استان حضور داشتند، بسیار بالا و قابل ملاحظه است.

اکبری گفت: در راستای برگزاری کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید جامعه روحانیت کشور و ۱۰هزار شهید جامعه عشایری کشور، اقداماتی در استان انجام شده و در دستور کار است که از جمله می‌توان به سرکشی از تک‌تک خانواده‌های شهدای روحانی استان اشاره کرد که هیات‌هایی از مسئولان ارشد استان، فرماندهان سپاه و بسیج، روحانیون و اساتید حوزه در منازل شهدا حضور یافته و خانواده‌های آنان را تجلیل کردند.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۴۵:۵۹

22 May 2022