۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۵۰۷۶۰
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد

شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان در کشور/ کاهش کیفیت هوا، برای دوشنبه و سه‌شنبه

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: شهرکرد امروز با یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر خنک‌ترین ایستگاه استان و خنک‌ترین مرکز استان در سطح کشور گزارش شده است.
شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان در کشور/ کاهش کیفیت هوا، برای دوشنبه و سه‌شنبه
مهران چراغ‌پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه بر سرعت وزش باد افزوده می‌شود و احتمال گرد و غبار و خیزش گرد و خاک وجود دارد که پیامد آن کاهش کیفیت هوا و کاهش دید خواهد بود.
 
وی با بیان اینکه این شرایط از بعدازظهر دوشنبه بیشتر خودش را نشان می‌دهد تصریح کرد: برای امروز جوی نسبتا آرام خواهیم داشت و آسمان صاف تا کمی ابری در بعدازظهر خواهد بود و بر سرعت وزش باد افزوده می‌شود.
 
چراغ‌پور اضافه کرد: وزش شدید باد در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه می‌تواند در ساختمان‌های نیمه‌کاره موجب سقوط اجسام سبک شود و توصیه می‌شود گلخانه‌داران نسبت به استحکام سازه‌های خود اقدام کنند.
 
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: به افزاد مسن، بیماران قلبی و ریوی و کودکان توصیه می‌شود طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه از فعالیت در فضای باز خودداری کنند.
 
وی ادامه داد: در این مدت از نظر دمایی نوسانات بالا بوده و شاهد تغییرات دمایی هستیم، شهرکرد امروز با یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر خنک‌ترین ایستگاه استان و خنک‌ترین مرکز استان در سطح کشور گزارش شده است و نسبت به روز گذشته هفت درجه کاهش دما به ثبت رسیده است.
 
چراغ‌پور گفت: برای فردا انتظار داریم کمی شاهد افزایش دما باشیم و روند افزایش نسبی و تدریجی را خواهیم داشت، نوسانات دمایی در این هفته هم بالا خواهد بود.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۲۱:۲۶

22 May 2022