۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
کد مطلب : ۵۰۴۷۱
رئیس هیات ووشو چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

کارنامه درخشان ووشوکاران چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۰

رئیس هیات ووشو چهارمحال و بختیاری از کسب مدال‌های مختلف توسط ووشوکاران این استان در مسابقات کشوری و دعوت ورزشکاران این رشته به اردوهای تیم ملی خبر داد.
کارنامه درخشان ووشوکاران چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۰
هوشنگ طاهری رئیس هیات ووشو چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز، اظهار کرد: در طی تقریبا دو سالی که بیماری کرونا شیوع پیدا کرد همه فعالیت‌های ورزشی به‌نوعی تعطیل و دچار اختلال شدند.
 
وی با اشاره به اینکه در این مدت ورزشکاران سعی کردند با روش‌های مختلف به فعالیت‌های ورزشی خود ادامه دهند، افزود: خوشبختانه با واکسیناسیون عمومی علیه بیماری کرونا و کاهش موارد ابتلا به این بیماری ورزش جانی دوباره گرفت و مسابقات مختلف دوباره رونق گرفتند.
 
رئیس هیات ووشو چهارمحال و بختیاری ادامه داد: رشته ورزشی ووشو نیز در طی شیوع بیماری کرونا دچار آسیب‌های فراوانی شد اما ورزشکاران این رشته تلاش کردند علی‌رغم وقفه‌ای که در ورزش افتاده بود مجددا خود را به میادین کشوری و جهانی این رشته رسانده و عناوین رنگارنگ و قابل توجهی کسب کنند.
 
طاهری عنوان کرد: با نگاهی به اسامی و افتخارات قهرمانان ملی ووشو در دو بخش بانوان و آقايان در مسابقات مختلف انتخابی تيم ملی در سال گذشته، شاهد درخشش ووشوکاران مرد و زن چهارمحال و بختیاری در بین آن‌ها هستیم که ازجمله آن خانم مهشيد اميری در بخش ساندا جوانان است که موفق به كسب مدال برنز شد.
 
وی خاطرنشان کرد: همچنین خانم آرزو سليمی نیز توانست در مسابقات انتخابی تيم ملی ووشو بزرگسالان مدال طلا را کسب کند و به اردوی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات آسيایی هانگژو ٢٠٢٢ دعوت شود، این ووشوکار شایسته چهارمحال و بختیاری پیش از این نيز با كسب مدال برنز در مسابقات كشوری كوراش جواز حضور در اردوی تيم ملی كوراش را به دست آورده بود.
 
رئیس هیات ووشو چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: همچنین در بخش آقايان ابراهيم نادری موفق به كسب مدال برنز در مسابقات قهرمانی كشور و دعوت به اردوی تيم ملی جمهوری اسلامی ایران شد، این جوان آینده‌دار ورزش استان در مسابقات انتخابی دانشجويان خوش درخشید و موفق به كسب مدال طلا و دعوت به اردوی تيم ملی جهت اعزام به مسابقات يونيورسياد دانشجويان شد.
 
طاهری بیان کرد: عرفان صفرپور یکی دیگر از ووشوکاران چهارمحال و بختیاری بود که در بخش تالو در مسابقات انتخابی دانشجویان، با كسب يک مدال نقره موفق به كسب دعوتنامه حضور در اردوی تيم ملی شد.
 
وی افزود: در كوراش علاوه بر كسب دو مدال برنز و دعوت آرزو سليمی و صادق آذرنگ به اردوی تيم ملی كوراش، فاطمه اسلامی به عنوان مربی تيم ملی كوراش بانوان جمهوری اسلامی ایران، هدايت اين تيم را در مسابقات آسيايی تاجيكستان بر عهده داشت و اين تيم توانست با كسب مدال های رنگارنگ در جايگاه سوم آسيا بایستد.
 
رئیس هیات ووشو چهارمحال و بختیاری در انتها یادآور شد: در سال گذشته مسابقات و قهرمان های بسیاری در رشته ورزشی ووشو توسط قهرمانان این استان حاصل شد و مواردی که در این گزارش به آن اشاره شده است، مسابقات انتخابی تيم ملی و دعوت شدگان به این مسابقات بودند.
 
انتهای پیام/۱٠۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

ساعت:

۱۶:۴۶:۱۳

21 Apr 2022