۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۵۰۴۳۱
مدیر تجاری و امور مشتریان مخابرات چهارمحال و بختیاری:

جابجایی کافو علت تغییر شماره‌های تلفن در اشکفتک است

مدیر تجاری و امور مشتریان مخابرات چهارمحال و بختیاری گفت: وقتی کافو به نوری تغییر می‌یابد عملا رنج همه شماره‌ها که از قبل در مرکز تعریف شده عوض می‌شود و این خاص یک منطقه نیست.
جابجایی کافو علت تغییر شماره‌های تلفن در اشکفتک است
یدالله ربیعی مدیر تجاری و امور مشتریان مخابرات چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: شهرداری ناحیه غرب شهرکرد درخواست برای جابجایی کافو در اشکفتک را به مخابرات ارائه داد.
 
وی با اشاره به اینکه جابجایی کافو جزء الزامات شهرداری بود تصریح کرد: وقتی از کافو نوری استفاده شود چون انتقال با فیبر است بعد فاصله از مرکز حذف می‌شود و هم کیفیت اینترنت بالا می‌رود و هم امکان توسعه و اضافه کردن شماره فراهم می‌شود.
 
ربیعی بیان داشت: وقتی کافو به نوری تغییر می‌یابد عملا رنج همه شماره‌ها که از قبل در مرکز تعریف شده عوض می‌شود و این خاص یک منطقه نیست چراکه ما  در سال 1400 حدود 60 مورد تغییرات فیبر نوری داشتیم.
 
وی ضمن رد این موضوع که مخابرات شماره‌های رُند را برای واگذاری به دیگران جمع‌آوری کرده تاکید کرد: مشترکینی که قبلا هزینه برای دریافت شماره رُند هزینه دریافت کردند می‌توانند با مراجعه به مخابرات به اعتبار همان هزینه شماره رُند جدیدی دریافت کنند.
 
مدیر تجاری و امور مشتریان مخابرات چهارمحال و بختیاری یادآور شد: اما مخابرات نمی‌تواند به مشترکینی که بدون پرداخت هزینه شماره رُند دریافت کرده‌اند دوباره شماره رُند واگذار کند.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۳۵:۵۶

18 Apr 2022