۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۵۰۴۲۴
مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری/

خانواده زندانیان میهمان سفره کرم امام حسن مجتبی(ع) شدند

مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری گفت: ضیافت افطاری با حضور بیش از 350 نفر از همسران و فرزندان زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان مرکز استان برگزار شد.
خانواده زندانیان میهمان سفره کرم امام حسن مجتبی(ع) شدند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حمیدرضا حیدری مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری در مراسم ضیافت افطاری خانواده مددجویان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: امام حسن مجتبی (ع) را به عنوان کریم اهل بیت می‌شناسیم و ایشان سرمشق همه کریمان و خیرین در دستگیری از نیازمندان است .
 
وی افزود: خدا را شکر پس از چند سال و با ایجاد شرایط بهتر کرونایی ضیافت افطاری برای 350 نفر از خانواده زندانیان به همت خیرین نیک اندیش  برگزار شد.
 
مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در ماه رمضان به فرهنگ اطعام توجه وی‍ژه‌ای شده است، ادامه داد: در این ماه همه بندگان میهمان خوان گسترده رحمت الهی هستند، دراین بین انجمن حمایت از زندانیان شهرکرد، واسطه خیر شد و خانواده‌های آن‌ها را میهمان سفره‌های افطاری نمود.
 
مصطفی قادر ی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شهرکرد نیز توجه جدی به زندانی و خانواده زندانیان را  جزء اولویت های سازمان زندان ها  خواند و  اظهار داشت: در ماه پرخیر و بركت رمضان همه بندگان میهمان خوان گسترده رحمت الهی هستند واین ماه بهترین فرصت برای ایجاد فضای روحانی در مردم و پذیرش پیام های دینی و اعتقادی  است و به همین مناسبت برنامه ضیافت به همراه شاد و فرهنگی با حضور خانواده و فرزندان مددجویان تحت پوشش انجمن حمایت مرکزاستان برگزار شد.
 
وی با تشکر از خیرینی که همواره در کنار انجمن حمایت از زندانیان به مسائل معیشتی، فرهنگی و تحصیلی فرزندان و همسران زندانیان توجه دارند اضافه کرد: مردم می توانند به هر میزان کمک نقدی را  شماره کارت 6037991899926954 نزد بانک ملی واریز نمایند .
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۱۱:۳۴

17 Apr 2022