۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۵۰۴۲۲
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره):

تامین مسکن و ایجاد اشتغال مهم ترین هدف کمیته امداد/شرط موفقیت کمیته امداد استفاده از کمک های مردمی است

مصطفی خاکسار قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت:شرط موفقیت کمیته امداد حضور مردم و استفاده از کمک آنان است،  موضوعات مختلفی محورهای اصلی کمیته  امداد هستند اما تامین مسکن و ایجاد اشتغال مهم ترین آن ها است.
تامین مسکن و ایجاد اشتغال مهم ترین هدف کمیته امداد/شرط موفقیت کمیته امداد استفاده از کمک های مردمی است
به گزارش جهانبین نیوز؛ مصطفی خاکسار قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) صبح امروز در آئین اختتامیه ۲۸۳ واحد مسکن مددجویی و یک هزار و ۲۵٠ پروژه محرومیت ‌زدایی در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد:  بحث کمک به نیازمندان در جامعه اسلامی از آن لحظه که امام خمینی (ره)  در فکر تشکیل نظام بودند شکل گرفت و با شکل‌گیری کمیته امداد تکمیل شد. 
 
وی بیان داشت : امروز اگر سپاه در کنار همه خدماتی که داشته به امر محرومیت زدایی اینچنین عمیق و وسیع توجه دارد به دلیل ضرورت ذات انقلاب است و باید دانست خدمت برای مردم نمی تواند در زندگی پاسداران نباشد. 
 
خاکسار افزود:  اگر سپاه امروز توانسته به قدر قابل توجهی از محبوبیت برخوردار باشد به این دلیل است که در خدمت مردم است. 
 
  قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمت به مردم را از ماموریت های اساسی انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: این انقلاب شکل گرفت تا مردم با بهره گیری از رفاه بتوانند مسیر تعالی را پیش بگیرند و جامعه متعالی شودو اگر غیر از این باشد نظام اسلامی نخواهد بود. 
 
وی افزود: شرط موفقیت کمیته امداد حضور مردم و استفاده از کمک آنان است،  موضوعات مختلفی محورهای اصلی کمیته  امداد هستند اما تامین مسکن و ایجاد اشتغال مهم ترین آن ها است چراکه اگر از این عوامل غفلت شود جامعه در مسیر فلاح و رستگاری قرار نمی گیرد. 
 
خاکسار ادامه داد: سرتاسر زندگی رهبران دینی انفاق و کمک به محرومان است و اقتدار امروز ما همه به دلیل همگرایی و وحدت درکمک به نیازمندان است. 
 
وی با بیان اینکه در سال ۱۴٠٠، ۳٠٠ هزار فرصت شغلی فراهم و ۷٠ هزار جهیزیه اهدا شده است که در جهت تحقق خانواده پاک و پایدار می باشد خاطرنشان کرد: در سال جدید برنامه ایجاد ۵٠٠ هزار فرصت شغلی با کمک دولت داریم و ساخت ۳۶٠ هزار مسکن در برنامه چهارساله قرار گرفته است. 
 
انتهای پیام/۱٠۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۵۴:۵۰

17 Apr 2022