۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷
کد مطلب : ۵۰۴۱۵
سرپرست شهرداری شهرکرد؛

حمایت دادستان برای برخورد با سدمعبر کنندگان در شهرکرد؛ حقوق شهروندی باید رعایت شود

عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: در راستای ساماندهی دستفروشان، وانت بارهای سیار و جلوگیری از سدمعبر کسبه در سطح شهر دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان حمایت لازم را به عمل خواهد آورد و طبق قانون با متخلفان برخورد می‌شود.
حمایت دادستان برای برخورد با سدمعبر کنندگان در شهرکرد؛ حقوق شهروندی باید رعایت شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ عبدالصادق نجفی در جلسه ساماندهی دستفروشان و رفع مشکلات سدمعبر در سطح شهر گفت: متاسفانه برخی از کسبه حقوق شهروندی را رعایت نکرده و تمام اجناس خود را در پیاده رو قرار داده اند. وی اظهارداشت: باید با مغازه‌ دارانی که نسبت به رعایت حقوق شهروندی به ویژه حقوق معلولین و نابینایان بی‌تفاوت هستند، برخورد قانونی شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه دادستان مرکز استان در موارد لازم با شهرداری شهرکرد همکاری می‌کند، افزود: وانت بارهای سیار فروش میوه و... توسط شهرداری شناسایی و پس از دستورات قضایی برخورد لازم صورت می‌پذیرد و در موضوع سدمعبر، ضمن تکریم افراد با قاطعیت و اقتدار و در چارچوب قانون عمل خواهیم کرد.

سرپرست شهرداری شهرکرد بیان کرد: برخورد با هرگونه سدمعبر و تابلوهایی که ایجاد مزاحمت از سوی اصناف باشد ابتدا به صورت اخطار انجام می‌شود و در صورت عدم توجه به این تذکر، ماموران شهرداری نسبت به جمع‌آوری اجناس این افراد اقدام می‌کنند و در مراحل بعدی مغازه پلمپ می‌شود.

نجفی خاطرنشان کرد: بازارچه‌های محلی میوه و تره‌بار باید به اندازه‌ای توسعه پیدا کنند که همه دستفروشان و وانت بارهای سیار در بازارچه‌ها مستقر شوند.

وی از مغازه‌دارها و کسبه خواست نسبت به رعایت حقوق شهروندی همکاری داشته و نسبت به ایمن‌سازی پیاده‌روها برای عابرین اقدام کنند تا با تعامل بتوانیم محیطی آرام برای شهروندان مهیا سازیم.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۰۱:۳۳

17 Apr 2022