۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۵۰۴۱۰
در خطبه های نماز جمعه این هفته مطرح شد:

کاستی و خطاهای برخی مدیران را نباید بر پای حقانیت انقلاب گذاشت

محمد علی نکونام گفت:ائمه اطهار بهترین سند بر حقانیت ما و انقلاب اسلامی هستند ، دشمن بسیار تلاش دارد تا این حقانیت ما را باطل بیان کند و در نهایت ما را یک حکومت نشان دهد، در صورتی که این نظام یک نظام الهی و ولایتی است.
کاستی و خطاهای برخی مدیران را نباید بر پای حقانیت انقلاب گذاشت
به گزارش جهانبین نیوز،  حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مطرح کرد: ائمه اطهار بهترین سند بر حقانیت ما و انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: دشمن بسیار تلاش دارد تا این حقانیت ما را باطل بیان کند و در نهایت ما را یک حکومت نشان دهد، در صورتی که این نظام یک نظام الهی و ولایتی است.

امام جمعه شهرکرد اظهار کرد: ضعف‌ها، کاستی‌ها و خطاهای برخی از مدیران را نباید بر پای حقانیت انقلاب گذاشت و این موارد نباید شبهه در دل‌ها ایجاد کند و ما را از حقانیت دور کند.

نکونام تصریح کرد: همین حقانیت است که فلسطینی‌ها را زنده نگهداشته و آن‌ها توانستن بر صهیونیستی‌هایی که تا دندان مسلح هستند پیروز شوند، امروز صهیونیست روبه زوال و نابودی است که اثرات همین حقانیت است و ترفندهای آنان بر امت مسلمان اثری ندارد که متولیان فرهنگی باید بیشتر از قبل برای برملا و بی‌اثر شدن این ترفندها تلاش کنند.

ماه رمضان فرصت مناسبی برای سفره داری برای ایتام

 نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: ماه رمضان فرصت مناسبی برای سفره داری برای ایتام و رسیدگی به زندگی این قشر است و از فضیلت بیشتری برخوردار است، مراقب باشیم در همسایگی و یا بستگان ما فقرای گرسنه و مشکل‌داری نباشند که ما از آن‌ها غافل باشیم.

وی بیان کرد: خداوند در آیه ۱۴۴ سوره مبارکه آل عمران به متحرک بودن انسان در همه مسائل اشاره دارد، ایستایی و عقب گرد برای انسان مذمت شده پس ایستایی و ضعف برای مومن ممنوع است و کسانی که در مسیر اهل بیت حرکت کنند از این صفات دور هستند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۶ فروردين ۱۴۰۱

ساعت:

۲۱:۵۱:۴۹

15 Apr 2022