۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۵۰۴۰۷
استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

رشد ۵۵ درصدی سفرهای نوروزی به چهارمحال و بختیاری / حضور نیروهای امدادی در تعطیلات کاهش حوادث رانندگی را به دنبال داشت

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به دلیل حضور دستگاه های خدمات رسان در تعطیلات عید نوروز و با وجود رشد ۵۵ درصدی سفرها به این استان شاهد کاهش چشمگیر آمار تصادفات و همچنین کاهش ۶۷ درصدی فوتی های ناشی از حوادث رانندگی بودیم.
رشد ۵۵ درصدی سفرهای نوروزی به چهارمحال و بختیاری / حضور نیروهای امدادی در تعطیلات کاهش حوادث رانندگی را به دنبال داشت
به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری پیش از ظهر امروز در شورای اداری چهارمحال و بختیاری، اظهارکرد: در اعتبارات سال ۱۴٠٠ تنها ۳٠ درصد تخصیص اعتبارات صورت گرفته بود که با پیگیری های صورت گرفته این رقم به ۷٠ درصد رسید. 
 
وی با اشاره به اینکه بودجه هزینه ای بی سابقه ایی به چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شده است، افزود: نباید بگذاریم یک ریال از اعتباراتی که با سختی به دست آمده است بازگشت بخورد و این نیازمند همت و تلاش مدیران است. 
 
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در بودجه ۱۴٠۱ دو هزار و ۵٠٠ میلیارد تومان درآمد مالیاتی برای چهارمحال و بختیاری لحاظ شده بود، این رقم برای این استان بسیار سنگین بود که با پیگیری های صورت گرفته و کار کارشناسی یک هزار میلیارد تومان از آن کم شد، همچنین اعتبارات ملی و استانی نیز افزایش یافت. 
 
حیدری عنوان کرد: برای رشد بهره وری و ایجاد اشتغال باید در مسیر فناوری دانش بنیاد حرکت کنیم، اعتبار خوبی نیز از سوی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور برای این موضوع به چهارمحال و بختیاری اختصاص یافته است. 
 
وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی برنامه هایی برای پیشبرد تولید دانش بنیان داشته باشند، خاطرنشان کرد: شرکت های فناور در چهارمحال و بختیاری باید حداقل ۵٠ درصد رشد داشته باشند در همین راستا دانشگاه ها، سازمان های صمت و جهاد کشاورزی و... فعال باشند. 
 
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تقویت زیرساخت های شرکت های دانش بنیان، گفت: برنامه ریزی لازم صورت گیرد تا از ظرفیت رسانه ها برای معرفی شرکت های دانش بنیان استفاده شود، همچنین مجموعه آموزش و پرورش نیز بستری جهت ایجاد و ترویج فرهنگ تولید دانش بنیان در میان مدیران و مدارس فراهم کند تا دانش آموزان از پایه با مفاهیم تولید فناور آشنا شوند. 
 
حیدری با تاکید بر لزوم حضور هفتگی مدیران در شهرستان های ده گانه چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: به دلیل حضور دستگاه های خدمات رسان در تعطیلات عید نوروز و با وجود رشد ۵۵ درصدی سفرها به این استان شاهد کاهش چشمگیر آمار تصادفات و همچنین کاهش ۶۷ درصدی فوتی های ناشی از حوادث رانندگی بودیم. 
 
وی با بیان اینکه در توزیع اعتبارات و امکانات در شهرستان ها باید عدالت رعایت شود، یادآور شد: سهم هر مدیر در فروش اموال مازاد دستگاه زیرمجموعه اش و آورده آن دستگاه مشخص شود. 
 
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: پاکدستی بسیار مهم است و تخلفات مالی و اخلاقی به هیچ وجه پذیرفتنی و قابل قبول نیستند. 
 
انتهای پیام/۱٠۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۵۶:۴۸

14 Apr 2022