۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۵۰۴۰۲
سرپرست شهرداری شهرکرد :

درخواست‌های شهروندان با همت مدیران شهرداری جامعه عمل پوشانده ‌شود

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: با همت مدیران شهری به درخواست‌های شهروندان جامه عمل پوشانده می‌شود و امید است با اتمام پروژه‌های فعلی و شروع پروژه‌های جدید شاهد تحول و توسعه شهر و زندگی بهتر شهروندان باشیم.
درخواست‌های شهروندان با همت مدیران شهرداری جامعه عمل پوشانده ‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد در جلسه با معاونین و روسای سازمان‌ها با اشاره به اینکه باید تلاش شود تا بودجه امسال به صورت کامل محقق شود، اظهارداشت: اقداماتي كه شهرداري انجام مي‌دهد علاوه بر انجام وظيفه به دنبال كسب رضايت شهروندان است چرا كه بودجه‌هاي شهرداري از جیب مردم تامين مي‌شود.

وی با بیان اینکه رضایت مردم تنها با کلمات زیبا جلب نمی‌شود بلکه باید تلاش کنیم با عملکرد خود اعتماد عمومی را افزایش دهیم، افزود: قطعا تلاش مدیرانی که با مردم ارتباط مناسب داشته باشند و زمینه خدمت به آنها را نه از سر منت بلکه با نگاه انجام تکلیف و وظیفه فراهم کرده‌اند، بعد از دوران مدیریتشان هم ماندگار خواهد بود.

سرپرست شهرداری شهرکرد بر آمادگی مديران شهرداری در تمام ساعات شبانه‌روز تاکید کرد و گفت: بايد هميشه و در همه لحظات آمادگي لازم را جهت انجام کارها داشته باشید.

نجفی بیان کرد: با همت مدیران شهری به درخواست‌های شهروندان جامه عمل پوشانده می‌شود و امید است با اتمام پروژه‌های فعلی و شروع پروژه‌های جدید شاهد تحول و توسعه شهر و زندگی بهتر شهروندان باشیم و با وجود مشکلات مالی، اجرا و پیشرفت پروژه‌ها به تعویق نیفتد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۳۷:۲۵

14 Apr 2022