۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۵۰۳۷۱
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری:

مقام معظم رهبری با هوشمندی و ذکاوت شعارهای سال را با موضوع اقتصادی تعیین فرموده اند

سیدامان الله حسینی صدر گفت: با توجه به اینکه در سالهای اخیر، بیشترین مشکل اصلی کشور ما در حوزه مسایل اقتصادی بوده است، مقام معظم رهبری با هوشمندی و ذکاوت شعارهای سال را در حدود 20 سال گذشته با موضوعات اقتصادی تعیین فرموده اند.
مقام معظم رهبری با هوشمندی و ذکاوت شعارهای سال را با موضوع اقتصادی تعیین فرموده اند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه گردهمایی سیاسی و تبیین ترویجی ، در حسینیه آیت الله بهاءالدینی ستاد فرماندهی سپاه استان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در آغاز سال جدید، به اهمیت شعار سال و نقش تولید بر پایه علم و دانش و اشتغالزایی پرداخت و گفت: با توجه به اینکه در سالهای اخیر، بیشترین مشکل اصلی کشور ما در حوزه مسایل اقتصادی بوده است، مقام معظم رهبری با هوشمندی و ذکاوت شعارهای سال را در حدود 20 سال گذشته با موضوعات اقتصادی تعیین فرموده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر ادامه داد: متأسفانه به دلیل عدم تقید برخی از مسئولین دولتی و اقتصادی به آن فرمایشات، تحرک خاص در برخی از حوزه های اقتصادی کشور انجام نشده و مشکلات روز به روز بیشتر شده است.

وی بیان کرد: مسئله تولید دانش بنیان که مقام معظم رهبری امسال مطرح فرمودند بهترین مسئله ای است که می تواند بحث اشتغال، رفاه اقتصادی و رفع مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال در کشور را رقم بزند.

حسینی صدر تصریح کرد: مقام معظم رهبری در مقدمات سخنرانی خویش جمله ای از حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) بیان فرمودند که در یک ملام ساده معمار کبیر انقلاب فرمودند« ما باید روی پای خود بایستیم» و این کلام حضرت امام(رحمت الله علیه) نشان از آن دارد که در تمام زمینه ها ازجمله در زمینه های اقتصادی باید بتوانیم استقلال داشته باشیم.

وی در آخر افزود: اگر دولت سیزدهم می خواهد موفق شود، باید با دقت تمام، شعار سال که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده است را در سرلوحه کار خود قرار دهد، تا بتواند گره های مشکلات اقتصادی را حل نماید.

انتهای پیام/1030 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۲۹:۲۷

11 Apr 2022