۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۵۰۳۴۸
مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

کاهش آمار مصدومان و متوفیان ناشی از حوادث رانندگی در ایام نوروز در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری گفت: آمار مصدومین و متوفیان ناشی از تصادفات در ایام نوروز از تاریخ 25 اسفندماه الی 15 فروردین‌ماه روند کاهشی داشته است.
کاهش آمار مصدومان و متوفیان ناشی از حوادث رانندگی در ایام نوروز در چهارمحال و بختیاری
حمیدرضا نظیفی مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: آمار مصدومین ناشی از تصادفات در ایام نوروز از تاریخ 25 اسفندماه الی 15 فروردین‌ماه در استان 197 نفر اعلام شد.
 
وی افزود: از مجموع آمار مصدومین ناشی از تصادفات در ایام نوروز 133 نفر مرد و 64 نفر زن بوده است، این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش 50 درصدی داشته است.
 
مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه متوفیان ناشی از تصادفات در ایام نوروز 1401 کاهش چشمگیری داشته است، ادامه داد: این آمار امسال پنج نفربوده است، از این تعداد دو نفر زن و سه نفر مرد هستند، این آمار نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل 50 درصد کاهش داشته است.
 
نظیفی عنوان کرد: لازم به ذکر است کاهش آمار با توجه به افزایش حجم تردد به میزان 54 درصد در سال 1401 نکته بسیار مهمی است که ناشی از تمهیدات صورت گرفته در بحث سفر در استان چهار محال و بختیاری است.
 
وی تاکید کرد: آمار فوت ناشی از تصادفات ایام نوروز سال گذشته 10 نفر بود    که از این تعداد سه نفر زن و هفت نفر مرد هستند.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۱۵:۳۱

10 Apr 2022