۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۵۰۳۳۳
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

جامعه‌ایی که با علم بیگانه باشد، جامعه‌ای وابسته است/ جهاد تبیین، یعنی نگذاریم حقیقت انقلاب در دل‌ها و ذهن‌ها مخدوش شود

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مسئله علم، موضوع اول یک جامعه است، جامعه‌ایی که با علم بیگانه باشد، مباعث علمی در آن تبیین نشود، تولیدات آن دانش‌بنیان نباشد و براساس علم حرکت نکند، جامعه‌ای وابسته خواهد بود.
جامعه‌ایی که با علم بیگانه باشد، جامعه‌ای وابسته است/ جهاد تبیین، یعنی نگذاریم حقیقت انقلاب در دل‌ها و ذهن‌ها مخدوش شود
به گزارش جهانبین نیوز؛  حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرکرد، اظهار کرد: بکوشیم در نگاه توحیدی مشکلات خودمان و کشورمان، عزت و وحدت را در پرتو عنایت پروردگار در ماه رمضان تقویت کنیم.

وی افزود: بیستم فروردین ماه روز ملی فناوری هسته‌ای نامگذاری شده است، مسئله علم، موضوع اول یک جامعه است، جامعه‌ایی که با علم بیگانه باشد، مباعث علمی در آن تبیین نشود، تولیدات آن دانش‌بنیان نباشد و براساس علم حرکت نکند، جامعه‌ای وابسته خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: علم به جامعه قوت می‌بخشد و دشمن می‌خواهد مانع از حرکت دانش‌بنیان کشور باشد.

نکونام عنوان کرد: اگر بر دنبال کردن مسائل هسته‌ای اصرار داریم برای این است که کشور باید قوی باشد و قوت کشور در سایه قوت مسائل علمی است.

وی خاطرنشان کرد: برخی اقدامات در مسئله برجام باعث مشکلاتی برای کشور شد، امروز روزی است که مسؤولان و مردم باید به این معنا واقف باشند که باید در مقابل دشمن ایستاد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بیستم فروردین ماه به دلیل شهادت شهید بزرگوار آوینی روز هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است، این شهید عزیز حقیقت انقلاب اسلامی را درک کرد و آنرا به تصویر کشید، حقیقت انقلاب عاشورایی بودن، مهدوی بودن و اسلام ناب آن است.

نکونام بیان کرد: جهاد تبیین که این روزها بسیار از آن یاد شده است همین است که نگذاریم حقیقت انقلاب در دل‌ها و ذهن‌ها مخدوش شود.

وی تاکید کرد: روز دهم ماه مبارک رمضان ارتحال بانوی عظیم الشان جهان اسلام حضرت خدیجه کبری (س) است، که خدمات بسیار بزرگی به پیروزی و پیشرفت دین مبین اسلام داشت، این بانو به معنای واقعی الگوی تمام عیار برای زنان مسلمان است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به واقعه مشهد و شهادت دو تن از روحانیون یادآور شد: علما همیشه در عرصه شهادت بودند، دشمن بداند با این ددمنشی‌ها کینه عمومی نسبت به خودشان را هزاران برابر می‌کند.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۹ فروردين ۱۴۰۱

ساعت:

۱۵:۴۵:۱۶

8 Apr 2022