۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
کد مطلب : ۵۰۳۲۶
معاون نظارت، بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری:

مشکل چشمه کوهرنگ برطرف شده و مخازن وضعیت خوبی دارند/ شب عید با کنترل فشار آب موردنیاز مردم را تامین کردیم

معاون نظارت، بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری گفت: درحال حاضر مشکل چشمه کوهرنگ برطرف شده است، مخازن وضعیت خوبی دارند و پیش‌بینی‌های لازم برای تابستان در تامین آب صورت گرفته است.
مشکل چشمه کوهرنگ برطرف شده و مخازن وضعیت خوبی دارند/ شب عید با کنترل فشار آب موردنیاز مردم را تامین کردیم
مراد محمودی معاون نظارت، بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در زمستان گذشته به علت برودت هوا و یخ زدن چشمه کوهرنگ که 60 درصد آب شهرکرد از آن تامین می‌شود، مشترکین خصوصا طبقات بالا با مشکل مواجه شدند.
 
وی بیان داشت: با اعمال مدیریت، فشار شبکه را جوری تنظیم کردیم که بتوانیم حداقل آب شرب را در اختیار مردم قرار دهیم اما در روزهای پایان سال به دلیل مصرف بالا و افزایش میانگین مصرف از 700 لیتر در ثانیه به یک هزار و 200 لیتر در ثانیه مشکل دوچندان شد چراکه ظرفیت شبکه تا حدی جوابگو بود.
 
محمودی گفت: درحال حاضر مشکل چشمه کوهرنگ برطرف شده است، مخازن وضعیت خوبی دارند و پیش‌بینی‌های لازم برای تابستان در تامین آب صورت گرفته است چون با یخ زدن چشمه کوهرنگ کارهای خوبی انجام شد و شرکت آب و فاضلاب ارتقای کیفی خط کوهرنگ به شهرکرد را انجام داد.
 
معاون نظارت، بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با این اقدام 100 لیتر آب به شبکه اضافه شد، در شرکت آب منطقه‌ای کارهای خوبی درحال انجام است و به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.
 
وی تاکید کرد: به دنبال مشکل آبی ایجاد شده در زمستان برنامه‌ریزی برای به نتیجه رسیدن طرح بن-بروجن صورت گرفت.
 
محمودی افزود: براساس آئین‌نامه عملیاتی شرکت آب و فاضلاب، تامین آب تا طبقه دوم بر عهده شرکت آب و فاضلاب است و بعد از آن باید براساس ضوابط فنی اقدام شود چراکه اگر فشار بی‌ضابطه در شبکه رها شود پرت آب بالا رفته و باعث هدررفت آب می‌شود، یکی از دلایلی که ما توانستیم در ایام عید آب کافی در اختیار مردم قرار دهیم کنترل فشار بود.
 
معاون نظارت، بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در مبحث 15 بحث ساختمان بحث تعبیه پمپ فشار در ساختمان‌های بالای دو طبقه دیده شده است اما متاسفانه گاها به ان توجهی نمی‌شود، و طی جلساتی که به معاو عمرانی استاندار داشتیم قرار بر این شد صدور پایان کار منوط بر ایجاد تاسیسات تامین فشار باشد.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۱۷:۰۲

7 Apr 2022