۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۵۰۳۲۳
سرپرست شهرداری شهرکرد :

لزوم حرکت شهرداری به سمت درآمدهای پایدار/ پروژه سازمان‌ها براساس بودجه انجام شود

عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکردگفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات و دغدغه‌های شهرداری و شورای شهر، کمبود منابع مالی و نداشتن درآمد پایدار است که باید به سمت ایجاد درامد پایدار حرکت کنیم.
لزوم حرکت شهرداری به سمت درآمدهای پایدار/ پروژه سازمان‌ها براساس بودجه انجام شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد  در جلسه شورای معاونین با اشاره به بودجه 530 میلیارد تومانی شهرداری اظهارداشت: ارتقای جایگاه شهر در حوزه‌های مختلف ازجمله گردشگری، درآمد پایدار، بهره‌وری سازمانی، ایجاد و توسعه فضای سبز عمومی، توسعه پارک‌ها و خدمات رفاهی تفریحی عمومی موضوعات مورد توجه در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری است.

وی با اشاره به کمبود بودجه در سال گذشته افزود: امیدواریم در سال جدید بهتر از گذشته با شناخت و بصیرت به مسئولیت خود در قبال مدیریت شهری بپردازیم.

سرپرست شهرداری شهرکرد بیان کرد: معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و تمامی نواحی و واحدهای اجرایی شهرداری براساس اعتبار بودجه‌ای اختصاص داده شده برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را باید در سال 1401 پیش ببرند.

نجفی خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها، سازمانی درآمد ـ هزینه‌ای هستند و بودجه شهرداری‌ها با درآمدها و هزینه‌هاست و مدیریت شهری به دنبال آن است که با پیش‌بینی‌های لازم در چارچوب‌ها قانونی حرکت کند.

وی با اشاره به اهمیت حرکت شهرداری‌ها به سمت کسب درآمدهای پایدار، تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات و دغدغه‌های شهرداری و شورای شهر، کمبود منابع مالی و نداشتن درآمد پایدار است چراکه رفع بسیاری از مشکلات شهرها نیازمند جذب اعتبارات مالی است.

سرپرست شهرداری شهرکرد تصریح کرد: هرچند تحقق بودجه به مؤلفه‌های مختلفی بستگی دارد و شرایط اقتصادی کشور در تحقق بودجه شهرداری‌ها بسیار تأثیرگذار است اما امیدواریم با همراهی کارکنان خدوم شهرداری، بودجه امسال در گام نخست تحقق پیدا کند و در مراحل بعد با اجرای پروژه‌های پیش‌بینی شده بتوانیم در راستای اداره بهتر شهر و افزایش کیفیت زندگی شهروندان قدم برداریم.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۰۴:۱۲

6 Apr 2022