۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۵۰۲۸۶
هم‌زمان با ماه مبارک رمضان آغاز شد:

اجرای پویش اطعام مهدوی ـ افطاری ساده در چهارمحال و بختیاری

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان پویش اطعام مهدوی ـ افطاری ساده در سراسر استان اجرا می‌شود.
اجرای پویش اطعام مهدوی ـ افطاری ساده در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز، حمید محمدی معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیان کرد: پویش اطعام مهدوی ـ افطاری ساده با هدف تأمین بخشی از نیازهای معیشتی خانواده‌های نیازمند(تحت حمایت و غیر تحت حمایت) در طول ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

وی افزود: در این پویش غذای گرم، سبدهای معیشتی و افطاری ساده با کمک‌های مردمی، مشارکت مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری، دفتر نماینده ولی فقیه در استان و سپاه پاسداران تهیه و میان نیازمندان توزیع می‌شود.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با اشاره به فعالیت 55 آشپرخانه مهدوی در سطح استان ادامه داد: در این ایام تمامی مراحل تهیه مواد غذایی، پخت و توزیع با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی انجام می‌شود.

محمدی بابیان اینکه سال گذشته با مشارکت خیران و نیکوکاران 80 هزار وعده غذای گرم و 23 هزار سبد کالا با هزینه 5 میلیارد تومان تهیه و به دست نیازمندان استان رسیده است گفت: توزیع نذورات با اولویت مناطق محروم و حاشیه شهرها انجام می‌شود.

وی با اشاره به روش‌های مشارکت در این پویش اضافه کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند نذورات خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸۸۸۷۷  و یا با شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی به دست نیازمندان برسانند.

لازم به ذکر است، ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۵۱:۲۸

4 Apr 2022