۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۵۰۲۸۲
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری؛

رعایت پروتکل های بهداشتی باید در مدارس استمرار داشته باشد/برنامه ای برای آموزش مجازی نداریم

حسین امیریان مدیرکل اموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: با مصوبه ستاد ملی کرونا و فروکش کردن تب بیماری از ۱۴ فروردین سال جاری مدارس به صورت حضوری فعالیت خود را شروع کرده اند و ماهم به تبع در استان چهارمحال و بختیاری در، ۱۷ منطقه آموزشی فعالیت خود را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از امروز شروع کرده ایم.
رعایت پروتکل های بهداشتی باید در مدارس استمرار داشته باشد/برنامه ای برای آموزش مجازی نداریم
به گزارش جهانبین نیوز؛  حسین امیریان مدیرکل اموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار کرد:  حدود ۲۵ ماه از شیوع بیماری کرونا می گذرد و در این مدت آموزش تعطیل نشد.

وی تصریح کرد:  علی رغم مجاهدت های فراوان همکاران در سطح مدارس از  عوامل اجرایی تا آموزشی و تربیتی، در طول این ۲۵ ماه ما ضربه مهلکی برآموزش وارد شد.

امیریان ادامه داد:  افت شدید پنهان و آشکار دانش آموزان، ورود دانش آموزان به فضای ناامن اینترنت،  بهم خوردن ساعات خواب و بیداری بچه ها،  کم تحرکی و چاقی،  آسیب جدی  بر مهارت های اجتماعی،  تغییر سبک زندگی بچه ها،  به خطر افتادن سلامتی روان بچه ها،  ایجاد خستگی مفرط و تندخویی به دلیل عدم تخلیه انرژی بچه ها که باعث پرخاشگری شد و بچه های ما عصبی شدند از جمله ضربه های عدم حضور دانش آموزان در مدارس بود.

 وی در ادامه گفت:  گزارش های متعددی به ما رسیده که دانش آموزان ما دچار آسیب های جدی شده که تمام این مشکلات ماحصل کرونا بوده است.

امینیان اذعان داشت:  با مصوبه ستاد ملی کرونا و فروکش کردن تب بیماری از ۱۴ فروردین سال جاری مدارس به صورت حضوری فعالیت خود را شروع کردند و ماهم به تبع در استان چهارمحال و بختیاری در سرزمین اب و آینه و آفتاب،  ۱۷ منطقه آموزشی فعالیت خود را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از امروز شروع کردیم.

وی با اشاره به اینکه خانواده ها تا کنون همراهی خوبی با آموزش و پروش  داشته اند گفت:  از قبل مقدمات دیده شده بود، جلسات فشرده ای گذاشته شد که مدارس ما بدون هیچ مشکلی بازگشایی شود.
 
امینیان با اشاره به اینکه حضور دانش اموزان الزاماتی دارد و یکی از الزامات آن همین است که دانش اموزان ماسک را بزنند،  تهویه های مناسب وجود داشته باشد عنوان کرد: شرایط پروتکل های بهداشتی باید در مدارس استمرار داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه ما برنامه ای برای آموزش مجازی نداریم گفت: آموزش ها کاملا حضوری است و مکمل و تکمیل کننده آن بسترهای فضای مجازی از جمله شبکه شاد است.

امنیان در پایان خاطر نشان کرد: خانواده ها از بخش ها و قابلیت های فضای شاد اطلاعات و اشراف کامل دارند و می توانند از روش های تدریس استفاده  کنند و برنامه های خوبی که به صورت دقیق و علمی و محتوا دقیق علمی آماده شد استفاده کرده و این کمک می تواند تا حدودی خلع آموزشی و افت آموزشی که بین دانش آموزان به وجود آمده را پر کند.

انتهای پیام/۱٠۲٠ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۴۴:۵۲

3 Apr 2022