۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۵۰۲۵۳
هم زمان با ایام نوروز؛

کاروان هایی از اقشار مختلف عازم سرزمین نور می شوند

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: همزمان با ایام نوروز امسال تا 13 فروردین 1401 کاروان هایی نیز از محلات و اقشار مختلف در چهارمحال و بختیاری به صورت خودجوش عازم سرزمین نور می شوند.
کاروان هایی از اقشار مختلف عازم سرزمین نور می شوند
به گزارش جهانبین نیوز ؛ سرهنگ پاسدار عیسی حیدری مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، امکانات لازم برای اسکان و پذیرایی علاقه مندان به صورت خانوادگی و با خودرو شخصی در مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور(خوزستان) فراهم است.
 
وی افزود: اردوگاه های مختلف سازمان بسیج در اهواز، خرمشهر و آبادان برای پذیرش کاروانهای خانوادگی راهیان نور آماده شده اند و علاقه مندان برای بازدید از مناطق عملیاتی می توانند در سامانه رهنور (http://rahnoor.ir) ثبت نام کنند.
 
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام خاطرنشان کرد: راهیان نور دانش آموزی امسال به خاطر شرایط کرونایی به صورت مجازی برگزار می شود و تنها دو کاروان دانشجویی از مراکز آموزش عالی و دانشگاه هایی استان چهارمحال و بختیاری عازم مناطق عملیاتی جنوب غرب شده است.
 
حیدری خاطرنشان کرد: روایت گری مجازی و برخط از یادمان های هشت سال دفاع مقدس برای دانش آموزان در بستر شبکه اجتماعی  شاد انجام می شود.
 
وی اظهار داشت: امسال برای اولین بار اردوی راهیان نور دریایی نیز برای  عموم به صورت خودرو شخصی در بوشهر برگزار می شودکه از طریق ثبت نام در سامانه رهنور امکان پذیر است.
 
حیدری یادآور شد: شرکت کنندگان در اردوهای راهیان نور که در سامانه رهنور ثبت نام می کنند می توانند از خدماتی همچون؛ اسکان، تغذیه و راهنما و روایت گر استفاده کنند.
 
انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۶ فروردين ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۱۲:۳۶

26 Mar 2022