۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۵۰۲۴۶
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری:

بیش از ۷٠٠٠ مسافر نوروزی در چهارمحال و بختیاری اقامت کردند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: در هفت روز گذشته ۷ هزار و 545 مسافر در تأسیسات گردشگری این استان اقامت داشته‌اند.
بیش از ۷٠٠٠ مسافر نوروزی در چهارمحال و بختیاری اقامت کردند
به‌ گزارش جهانبین نیوز؛ علیرضا جیلان مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در هفت روز گذشته ۷ هزار و 545 مسافر در تأسیسات گردشگری این استان اقامت داشته‌اند.

وی تصریح کرد: از این تعداد، اقامت ۳ هزار و 350 مسافر و گردشگر نوروزی مربوط به ۲۴ ساعت گذشته و در مراکز اقامتی دارای مجوز زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و ستادهای اسکان استان بوده است.
 
جیلان افزود: براساس آمار ترددشمارهای اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در هفت روز گذشته حدود 300 هزار دستگاه خودرو با یک میلیون و 196 هزار سرنشین وارد این استان شده‌اند.
 
وی ادامه داد: از این تعداد 42 هزار و 162 دستگاه خودرو با 168 هزار و 648 سرنشین در ۲۴ ساعت گذشته وارد چهارمحال و بختیاری و 40 هزار و 430 دستگاه خودرو با 161 هزار و 720 سرنشین از این استان خارج شده‌اند.
 
جیلان یادآور شد: هم‌اکنون چهار هزار و ۳۰۰ تخت در هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، خانه‌های مسافر، بوم‌گردی‌ها و سایر تاسیسات گردشگری زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برای خدمات‌رسانی و اقامت مسافران و گردشگران نوروزی پیش‌بینی و آماده شده است.

انتهای پیام/۱٠۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۴۰:۱۳

24 Mar 2022