۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۵۰۲۱۸
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری خبر داد

ساخت یک واحد مسکونی برای سه خواهر بی‌سرپرست و معلول در شهرکرد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: از محل اجرای نیات واقفین نیک اندیش، کمک خیرین و با مشارکت شهرداری و بهزیستی عملیات ساخت یک واحد مسکونی برای سه خواهر بی‌سرپرست و معلول در شهرکرد آغاز شد.
ساخت یک واحد مسکونی برای سه خواهر بی‌سرپرست و معلول در شهرکرد
حجت الاسلام حسن امیری مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز، از آغاز عملیات ساخت یک واحد مسکونی برای سه خواهر بی‌سرپرست و معلول در شهرکرد از محل اجرای نیات واقفین نیک اندیش، کمک خیرین و با مشارکت شهرداری و بهزیستی خبر داد و اظهار کرد: برای ساخت این واحد مسکونی پنج میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
 
وی افزود: وضعیت منزل مسکونی این سه خواهر در فصل زمستان توسط دفتر شمیم خدمت آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) شهرکرد مورد شناسایی و بررسی قرار گرفت. این خانواده سه نفره در ایام کرونا مادر خود را نیز از دست دادند و سرپناه آنها در حال تخریب بود.
 
امیری ادامه داد: پس از برگزاری جلسات متعدد با ارگان ها و نهاد های مرتبط در استان مقرر گردید که منزل فعلی این خواهران تخریب و بازسازی خانه آنها در راستای طرح دست‌های مهربانی و شمیم خدمت آغاز گردد.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی کرد: با توجه به وضعیت آب و هوایی استان و در صورت تأمین اعتبار، تا اواخر فصل بهار این منزل مسکونی برای این سه خواهر تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.
 
انتهای پیام/۱٠۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۳۱:۰۶

19 Mar 2022