۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۵۰۱۵۶
به مناسبت اعیاد شعبانیه و نوروز باستانی صورت گرفت

اعطای مرخصی به 432 نفر از مددجویان زندان‌های چهارمحال و بختیاری

مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه 432 نفر از مددجویان زندان‌های استان به مرخصی رفتند.
اعطای مرخصی به 432 نفر از مددجویان زندان‌های چهارمحال و بختیاری
حمیدرضا حیدری مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز با تبریک اعیاد ماه شعبان، به ویژه میلاد حضرت ولی عصر (عج)، اظهار کرد: به مناسبت اعیاد شعبانیه و نوروز باستانی 432 نفر از مددجویان زندان‌های استان به مرخصی رفتند 
 
وی افزود: اعطای مرخصی به مددجویان در زندان‌های چهارمحال و بختیاری در سال جاری نسبت به سال گذشته 46 درصد رشد داشته است.
 
مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تا پایان بهمن‌ماه 1400 تعداد 5 هزار و 295 مورد مرخصی به مددجویان واجد شرائط اعطا شده است که نسبت به مدت مشابه رشد 46 درصدی دارد.
 
حیدری عنوان کرد: همچنین امسال 166 مورد تعلیق مجازات و 101 مورد آزادی مشروط برای زندانیان ثبت شده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد داشته است.
 
وی به سامانه نظارت الکترونیک اشاره و خاطرنشان کرد: زندانیان واجد شرایط قانونی می‌توانند با درخواست پابند الکترونیک از این راهکار  حقوقی استفاده کنند.
 
مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تعداد زندانیان تحت نظارت الکترونیک را 125 نفر ذکر نمود.
 
حیدری با اشاره به خدمات مددکاری زندان‌های چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 6 هزار و 500 جلسه صلح و سازش با همراهی ریش سفیدان، مسؤولان استانی و روحانیون در استان صورت گرفته است که بزرگ‌ترین دستاورد آن هشت مورد جلب رضایت قطعی برای زندانیان محکوم قصاص است.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۴۷:۰۱

12 Mar 2022